مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت سنگ ساختمانی گرانیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های فراوان سنگ ساختمانیبازار خرید سنگ ساختمانی گرانیت

امروزه انواع سنگ های ساختمانی در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند که هر کدام از آن ها با توجه به ویژگی ها و کاربردهایی که دارند، از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. از میان آن ها می توان به سنگ گرانیت که کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد، اشاره نمود. برای اطلاع از آخرین قیمت سنگ ساختمانی گرانیت می توانید با دسترسی به اینترنت و ارتباط با کارشناسان فروش و یا از طریق تماس تلفنی، اقدام نمایید. 

آخرین قیمت سنگ ساختمانی گرانیت

کاربرد های فراوان سنگ ساختمانی

کاربرد های فراوان سنگ ساختمانی یکی از مصالحی که برای نماسازی، تزئین داخلی، کف ‌سازی و… در ساختمان استفاده می‌ شود، انواع سنگ ‌های ساختمانی هستند. از انواع سنگ ‌هایی که در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارند می توان به تراورتن، گرانیت، مرمر، تراونیکس، مرمریت و چینی (سنگ کریستال) اشاره نمود. در ادامه با کاربرد های سنگ های نام برده شده، بیشتر آشنا می شوید. 

سنگ تراورتن: این سنگ عموما دارای سطح خنکی می باشد و به همین دلیل در دکوراسیون بیرونی ساختمان مانند کناره های استخر، کاربرد بیشتری نیز دارد. علاوه بر این سطح غیر یکدست این سنگ در صورت استفاده به عنوان کفپوش، به طور طبیعی از سر خوردن افراد جلوگیری می کند و از این لحاظ نیز گزینه مناسبی است.

سنگ گرانیت: گرانیت این سنگ از سختی و استحکام بالایی برخوردار است و از آن عمدتا در کف‌ سازی خصوصا مکان ‌های پر‌تردد و مستعد ضربه به دو صورت صیقلی یا تیشه ‌ای استفاده می شود.

سنگ مرمر: این سنگ از قدیم در اماکن زیارتی مورد استفاده قرار می گرفته است و امروزه بیشترین کاربرد را در داخل ساختمان دارد.

سنگ تراونیکس: این نوع سنگ یکی از ترکیبات تراورتن و مرمر است که دارای خصوصیات مشترکی بین هر دو نوع می باشد و جهت تزئین کف و دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

سنگ مرمریت: انواع مرمریت عمدتا در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می ‌گیرد. همچنین برای نمای داخلی مانند سنگ کف واحد، بدنه و پله قابل استفاده است.

سنگ چینی: سنگ کریستال به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فردی که دارد، در نمای ساختمان ها‌ مخصوصا مناطق گرمسیر بیشترین میزان کاربرد را دارد. استفاده عمده این سنگ تنها در نماهای داخلی مانند بدنه پارکینگ ‌ها می باشد.

بازار خرید سنگ ساختمانی گرانیت

بازار خرید سنگ ساختمانی گرانیت بازار خرید سنگ ساختمانی گرانیت بسیار پررونق و داغ می باشد. به همین دلیل برای خرید این محصول، بهتر است آن را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه نمایید. 

همچنین اگر با یک تولید کننده اصلی آشنا شده و بتوانید از آن برای خرید سنگ ساختمانی گرانیت باکیفیت با حذف واسطه ها استفاده نمایید، می توانید این سنگ را به صورت ارزان تر از بازار خرید تهیه نمایید. با این روش می توانید یک خرید با کیفیت ولی ارزان را تجربه کنید.

امروزه در بازار خرید این نوع سنگ برای سود بیشتر می توانید این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید تا قیمت نهایی آن کاهش داشته باشد. همچنین با خرید مداوم، می توانید به مشتری دائم تبدیل شده و از تخفیفات ویژه بهره مند گردید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *