مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده سنگ ساختمانی جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

قابلیت برش و صیقل خوردن سنگ ساختمانیاستعلام قیمت سنگ ساختمانی جدید

امروزه در طراحی داخلی و بیرونی خیلی از ساختمان های جدید و با توجه به علاقه مردم از سنگ ساختمانی استفاده می شود. به همین دلیل در بازار سنگ ساختمانی تولید سنگ ساختمانی جدید با طراحی های متنوع و زیبا رقابتی سنگینی بین تولید کنندگان آن ایجاد کرده است. سنگ های گرانیت، تراورتن و مرمر از گذشته تاکنون در طراحی ساختمان ها نقش ویژه داشته اند.

تولید کننده سنگ ساختمانی جدید

قابلیت برش و صیقل خوردن سنگ ساختمانی

قابلیت برش و صیقل خوردن سنگ ساختمانی برای نصب و قرار دادن سنگ ساختمانی در جای مناسب باید قابلیت برش و صیقل خوردن سنگ بررسی شود. این ویژگی باید در انتخاب سنگ نما بسیار مورد توجه قرار گیرد.
البته هر نوع از سنگ ساختمانی ویژگی های خاص خود را دارد. که در ذیل به چند مورد از آن ها اشاره شده است.

  1. سنگ تراورتن : این سنگ علاقمندان بسیاری دارد و یکی از پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی است. از ویژگی های این سنگ به مقاومت بالا، صیقل پذیری خیلی خوب، عایق صوتی و حرارتی و… اشاره کرد. سازندگان ساختمان از این سنگ در نمای رومی، نمای داخلی و خارجی ساختمان و همچنین در کف استفاده می کنند.
  2. سنگ مرمریت : مهم ترین ویژگی این سبکی آن نسبت به دیگر سنگ های ساختمانی است. از دیگر خصوصیات این سنگ می توان به مقاومت و پایداری در مقابل عوامل بیرونی، استحکام کششی و فشاری آن اشاره کرد.
  3. سنگ گرانیت : به طور خلاصه در مورد این سنگ می توان گفت که تمام خصوصیات یک سنگ ساختمانی خوب را داراست. این مقاومت زیادی در برابر نفوذ آب دارد که به همین دلیل می توان از آن در سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. این سنگ در برابر نور خورشید، باران، سرما و گرما بسیار مقاوم است به همین دلیل از این سنگ در نمای خارجی هم استفاده می شود. 

استعلام قیمت سنگ ساختمانی جدید

استعلام قیمت سنگ ساختمانی جدید به خاطر نوسانات شدید بازار نمی توان قیمت سنگ ساختمانی جدید را به طور معمول مشخص کرد. اما می توان به طور تقریبی آن را محاسبه کرد.
به غیر از قیمت سنگ که براساس جنس، رنگ، قابلیت برش، قابل صیقل خوردن و… تعیین می شود. اجرای نمای ساختمان چه بیرونی و داخلی دارای هزینه های دیگری می باشد.
مثلا اجرای سنگ نما و کفپوش سنگی به صورت متراژی قیمت گذاری می شود. پس اگر هرچه ساختمان شما دارای ارتفاع بیشتری داشته باشد هزینه سنگ نمای بیرونی شما بیشتر می شود. ابعاد سنگ هم در هزینه های آن تاثیر دارد که طبعا اجرای سنگ نما با ابعاد بزرگتر برای شما گران تر تمام می شود.
نکته قابل توجه در خرید سنگ ساختمان این است که برای هر قسمت ساختمان با توجه به خصوصیات آن سنگ مناسب خریداری شود. مثلا برای نمای بیرون به دلیل استقامت بالا و چسبندگی زیاد از سنگ تراورتن استفاده می شود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *