مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان روشن

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با بهترین نوع سنگ ساختمانی تراورتنفروشنده سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان روشن

سنگ تراورتن در زمره سنگ های ساختمانی است که به دلیل ظاهر و ویژگی های منحصر خود برای زیبایی ساختمان ها و نمای آنها به کار می رود. کشور ایران از جمله دارندگان معادن بزرگ این سنگ می باشد.

مجموعه ما از جزء صنایع بزرگ سنگ های ساختمانی است که منحصرا در عرضه سنگ های تراورتن فعالیت دارد و از مراکز بزرگ صادرات سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان می باشد.

صادرات سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان روشن

آشنایی با بهترین نوع سنگ ساختمانی تراورتن

آشنایی با بهترین نوع سنگ ساختمانی تراورتن سنگ تراورتن به دلیل سبکی از جمله بهترین سنگ های ساختمانی برای استفاده کردن در بناها می باشد متخلل بودن این سنگ موجب سبکی آن و عدم سنگین شدن ساختمان می شود.

رنگ تراورتن ناشی از عناصر و کانی هایی است که در آن وجود دارند و نقش گازهایی که در زمان تشکیل آن نیز وجود می آیند در رنگ ظاهر آن بی تاثیر نیستند.

هرچه رنگ تراورتن روشن تر باشد از ناخالصی کمتری برخوردار است و از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد و می توان گفت بهترین نوع سنگ تراورتن رنگ های روشن این سنگ می باشد.

سنگ تراورتن عباس آباد جزء بهترین سنگ های تراورتن دنیا و ایران محسوب می شود که به دلیل خالص بودن و عدم ناخالصی در آن در رنگ های روشن وجود دارد.

مخلل بودن سنگ تراورتن موجب چسبندگی بهتر این سنگ شده و سبکی آن نیز مانع افتادن آن شده و این نوع سنگ را بهترین گزینه برای انتخاب در نماهای ساختمان می نماید.

از فاکتورهای بهترین سنگ تراورتن، یکدست بودن و عدم وجود رگه ها و خلل های زیاد در این سنگ است زیرا تخلل زیاد و رگه های زیاد نشان از عدم خلوص سنگ تراورتن و مقاومت کم این سنگ است.

دیگر معیار مهم در انتخاب این سنگ بستگی به نوع استفاده و مکان استفاده این سنگ می باشد در صورت استفاده از نمای ساختمان بهتر است سنگی انتخاب شود که نسبت به تغییرات دما از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

همچنین در انتخاب این نوع سنگ باید به وزن آن توجه کرد به صورت طبعی این سنگ نسبت به سایر سنگ های ساختمانی از وزن کمتری برخوردار است بنابراین در خرید این سنگ دقت شود که نباید دارای وزن زیادی باشند.

فروشنده سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان روشن

فروشنده سنگ ساختمانی تراورتن اصفهان روشن با توحه به وجود معادن بزرگ سنگ ساختمانی تراورتن در کشور، ایران جزء بزرگترین کشورهای تولید کننده این سنگ می باشد که سنگ های این معادن از تنوع رنگی زیادی برخوردار می باشد.

اصفهان جزء شهرهای پیشگام در صنایع سنگ های ساختمانی است و یکی از بهترین سنگ های تولیدی آنها سنگ تراورتن می باشد که با توجه به رنگ روشن آن از بهترین سنگ های تراورتن می باشد.

با توجه به فعالیت منحصر شرکت در زمینه سنگ های تراورتن مجموعه ما علاوه بر صادرات تراورتن اصفهان به بازارهای بین الملی یکی از بهترین مراکز فروشنده تراورتن اصفهان در بازارهای داخلی نیز می باشد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *