مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده سنگ ساختمانی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد و ضخامت سنگ ساختمانیصادر کننده سنگ ساختمانی عمده

عرضه کننده سنگ ساختمانی عمده، گونه های مختلفی از سنگ را در اندازه های متنوع و با درجه های کیفیتی متفاوت، در اختیار سازندگان ساختمان و مشتریان قرار می دهد. به طوری که، هر سنگ با هر درجه کیفی، قیمتی مختص به خود را دارد و افراد، با توجه به بودجه ای که دارند، اقدام به تهیه این محصول از عرضه کننده می کنند. البته، امری بدیهی است که هر چه سطح کیفی بالاتر باشد، محصول ارائه شده قیمت بیشتری دارد. 

عرضه کننده سنگ ساختمانی عمده

ابعاد و ضخامت سنگ ساختمانی

ابعاد و ضخامت سنگ ساختمانی سنگ هایی که از معادن مختلف از سطح کشور استخراج می شوند، دارای ابعاد متفاوتی هستند. در ابعاد و ضخامت سنگ ساختمانی، موارد و پارامتر های متعددی دخالت دارد. هر کدام از این عامل ها، به طور مستقیم بر روی ابعاد، اندازه و ضخامت سنگ ساختمانی تاثیر گذار هستند. یکی از این عوامل، این است که در سنگ در مکانی مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا در هر فضا و مکانی، سنگ با ابعاد و ضخامت مخصوصی را به کار می برند. 

برای مثل، سنگی که برای فضای بیرونی ساختمان کاربرد دارد، از نظر ضخامتی، بسیار متفاوت با سنگی است که برای دکوراسیون داخلی خانه به کار می رود. به طور معمول، برای نما های بیرونی ساختمان ها، طراحان و سازندگان سعی می کنند، که از سنگ هایی با ضخامت بالا بهره ببرند. به دلیل اینکه، در برابر عوامل مختلف و آسیب پذیر، مانند تغییرات جوی، اشعه های مضر خورشید و یخبندان، از دوام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. از این رو، ضخامت و اندازه هر سنگ، به استفاده آن در مکان های مختلف، وابسته است. 

از دیگر فاکتور هایی که در ضخامت سنگ ساختمانی موثر است، می توان به نوع فرآوری آن توسط واحد های تولیدی اشاره کرد. زیرا، تولید کنندگان برای تنوع دادن به محصولات خود و رقابت با سایر تولید کنندگان، انواع سنگ را به صورت تایل و اسلب و با رنگ بندی های مختلف تولید و در بازار عرضه می کنند. نمونه های تایل و اسلب، ضخامت مخصوص به خود را دارند و برای کاربری های متفاوتی، قابلیت استفاده دارند. البته ناگفته نماند، نوع برش سنگ نیز مهم است و هر برش، ضخامت خاصی را ایجاد می کند. 

صادر کننده سنگ ساختمانی عمده

صادر کننده سنگ ساختمانی عمده صادر کننده سنگ ساختمانی عمده، بهترین و با کیفیت ترین محصول را با استاندارد های مدرن و به روز دنیا و در طرح ها و رنگ بندی های متنوع، به کشور های دیگر، به خصوص کشور های همسایه و سایر بازار های خارجی صادر می کند.نوع بسته بندی این محصول، بسیار شیک است و در جلب نظر مشتریان خارجی و رقابت با سایر صادر کنندگان، تاثیر ویژه ای دارد. صادر کردن سنگ ساختمانی به طور عمده، زمینه را برای ورود ارز به کشور مهیا نموده و موجب اشتغال بسیاری از افراد و جوانان به طور مستقیم و غیر مستقیم شده است. 

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *