مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید سنگ گرانیت ساختمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از سنگ گرانیت ساختمانیمرکز پخش سنگ گرانیت ساختمانی

سنگهای تزئینی ساختمانی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از زیباترین آنها سنگ گرانیت می باشد که به علت کیفیت بالا متقاضیان زیادی دارد. قیمت خرید سنگ گرانیت ساختمانی با توجه به کیفیت این محصول، روش خرید، شرکت تولید کننده، نوع برش، ابعاد و اندازه، ضخامت، طرح و رنگ، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و …. متفاوت است. قیمت انواع سنگ گرانیت در خریدهای عمده و مستقیم بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت خرید سنگ گرانیت ساختمانی

موارد استفاده از سنگ گرانیت ساختمانی

موارد استفاده از سنگ گرانیت ساختمانی سنگ گرانیت ساختمانی یکی از مقاوم ترین سنگ های ساختمانی است که به علت ویژگی های مثبت فراوان کاربرد زیادی در قسمت های مختلف ساختمان دارد و از موارد استفاده این سنگ زیبا می توان به استفاده در تهیه سنگ روشویی و سینک ظرفشویی، نمای خارجی ساختمان ها، پیشخوان آشپزخانه، دیوار پوش، محوطه سازی، راه پله، سنگفرش پیاده روها و …. اشاره کرد. این سنک تنوع رنگی بالایی داشته و در رنگ های زیبای سبز، قرمز، مشکی، سفید و خاکستری و …. وجود دارد که مشتری بر حسب محل استفاده و نوع دکوراسیون می تواند طرح و رنگ آن را انتخاب نماید.

سنگ گرانیت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و در برابر فشار و تغییرات دمایی همچنین حرارت پایداری و استقامت بسیار خوبی از خود نشان می داد. این سنگ ارزشمند و زیبا در برابر رطوبت نفوذناپذیر می باشد و نظافت و تمیز کردن بسیار راحتی دارد. سنگ گرانیت به علت تحمل وزن و فشار بالا در کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها استفاده از سنگ گرانیت در اغلب ساختمان های مسکونی و تجاری، هتل ها و ادارات و …. بسیار متداول شده است.

 

بیشتر بخوانید: تراورتن سفید

مرکز پخش سنگ گرانیت ساختمانی

مرکز پخش سنگ گرانیت ساختمانی مرکز پخش سنگ گرانیتی ساختمانی این سنگ را به روش های مختلف به خریداران ارائه می کند و با توجه به کیفیت بالا و کاربرد فراوان استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان این سنگ را به شکل کلی و با قیمتی مطلوب تهیه می کنند. با مراجعه به این سایت می توانید محصول دلخواه را انتخاب و پس از ثبت سفارش در زمان مقرر به نشانی شما ارسال خواهد شد و صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب انجام می شود.

معادن این سنگ در مناطق مختلف کشور از جمله همدان، نطنز، بیرجند، مشهد و … وجود دارد. سنگ گرانیت پس از استخراج از معادن در شرکت های تولید کننده به خوبی فرآوری شده و عملیات برش و تراش دادن آن با نهایت دقت به وسیله دستگاه های پیشرفته انجام می شود و پس از آماده شدن در ابعاد و ضخامت های متنوع راهی بازار فروش می گردد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *