مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانجات سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات سنگ ساختمانی تراورتن چیست؟فروشندگان سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

سنگ تراورتن یکی از انواع سنگ های ساختمانی است که با روش های مدرن تولید می شود. این سنگ در مقایسه با برخی سنگ ها همچون گرانیت و مرمر ارزان تر است. کارخانجات سنگ ساختمانی تراورتن ارزان، این سنگ را پس از استخراج از معادن، فرآوری کرده و در قطع های مورد نظر برش می دهند. سنگ تراورتن ارزان بیشتر به صورت موج دار بوده و در رنگ های متنوع در بازار وجود دارد.

کارخانجات سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

مشخصات سنگ ساختمانی تراورتن چیست؟

مشخصات سنگ ساختمانی تراورتن چیست؟ سنگ های ساختمانی در قسمت های مختلف یک‌ ساختمان‌ قابل استفاده بوده و زیبایی طبیعی به محیط می دهند. انسان از گذشته از سنگ ها در ساختمان سازی استفاده کرده اما در حال حاضر سنگ ها به صورت صنعتی و فراوری شده استفاده می شوند. سنگ های فراوری شده، طول عمر بیشتری دارند و صرفه اقتصادی برای مصرف کنندگان دارند.

از جمله سنگ های تزئینی ساختمانی، سنگ های تراورتن هستند. این سنگ جزو سنگ های رسوبی است که در اثر رسوب ترکیبات مختلف به صورت لایه ای و تغییرات شیمیایی لایه ها در طول زمان به وجود آمده است. این‌ سنگ در کنار چشمه ها و رودخانه های آب گرم پدید می آید. این سنگ با توجه به عناصر و ترکیبات لایه ها و واکنش های شیمیایی بین آن ها، دارای رنگ های مختلفی است. وجود لایه ها سبب موج دار بودن این سنگ شده است. هرچه موج سنگ کمتر بوده و سنگ یکدست تر باشد، سنگ با کیفیت تر است.

سنگ تراورتن، بافتی اسفنجی و متخلخل دارد که حفره های موجود در سنگ حاصل بخار و هوای انباشته بین لایه هاست. متخلخل بودن تراورتن، باعث کاهش تراکم و وزن این سنگ شده است. از این رو سنگ تراورتن برای نصب در ارتفاع مناسب است. ملات به خوبی به این سنگ چسبیده و مانع افتادن سنگ می شود از طرفی وزن زیادی به ساختمان هم وارد نمی شود.

از دیگر مشخصات سنگ تراورتن می توان گفت ، این سنگ جاذب رطوبت است. فرآوری سنگ این‌ مشکل را حل می کند. مقاومت فشاری این سنگ پایین تر از مرمریت و گرانیت است اما در برابر سایش مقاومت خوبی دارد. هزینه فرآوری این سنگ در مقایسه با دیگر سنگ ها کمتر است. سنگ تراورتن هر چه روشن تر و موج کمتری داشته باشد کیفیت آن بالاتر می رود.

فروشندگان سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

فروشندگان سنگ ساختمانی تراورتن ارزان فروشندگان سنگ ساختمانی تراورتن این سنگ را در رنگ، ابعاد و کیفیت های مختلف از تولید کنندگان دریافت کرده و به فروش می رسانند. معادن زیادی از سنگ تراورتن در کشور وجود دارند که محصول این معادن پس از استخراج و فراوری در بازار توزیع می شود. این‌سنگ ها به صورت موج دار و بدون موج‌ هستند که پس از عملیات سورت، دسته بندی می شوند. سنگ تراورتن ارزان غالبا موج دار و در رنگ های تیره به فروش می رسد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *