مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تراورتن شکلاتی موج ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

تراورتن شکلاتی موج ریز چه خصوصیاتی دارد؟نرخ تراورتن شکلاتی موج ریز

سنگ تراورتن یکی از سنگ های پر طرفداری است که امروزه در ساختمان سازی از آن استفاده می کنند. بسیار سنگ با دوام و مقاومی است و امروزه در جاهای پر تردد و نماهای ساختمان از آن استفاده می کنند. در انواع سایز ها طبق نظر مشتری برش خورده و تحویل داده می شود.

یکی از علت های محبوبیت آن به جز مقاوم بودن رنگ های گرم و زیبای آن است که در رنگ های سنگ تراورتن کرم روشن، شکلاتی، سفیدو… در بازار موجود است. این مجموعه یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کننده سنگ تراورتن شکلاتی موج ریز در سایز های مختلف بوده و به عنوان شرکت تراورتن شکلاتی موج ریز معروف می باشد.

شرکت تراورتن شکلاتی موج ریز

تراورتن شکلاتی موج ریز چه خصوصیاتی دارد؟

تراورتن شکلاتی موج ریز چه خصوصیاتی دارد؟ سنگ تراورتن یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در جاهای پر تردد و نمای ساختمان محسوب می شود زیرا تمامی ویژگی های یک سنگ خوب و زیبا و مقاوم را دارد. رنگ های زیبا و ثابت آن و مقاومت زیادش در برابر سرما و گرما همگی از ویژگی های یک سنگ با کیفیت محسوب می شود.

سنگ های تراورتن شکلاتی موج ریز قدرت زیادی در برابر انواع فشار و سایش و ضربه را دارد و جزء سنگ های مقاوم و بادوام محسوب می شود. تخلخل این سنگ نوعی خاصیت مهم و مفید اسن سنگ هاست زیرا نوعی عایق حرارتی و صوتی برای این سنگ محسوب می شود. وجود حفره در سنگ های تراورتن یکی از مزایای این سنگ ها محسوب می شود زیرا درهنگام نصب ملات به این حفره ها نفوذ کرده و مقاومت آن را بالاتر می برد.

نرخ تراورتن شکلاتی موج ریز

نرخ تراورتن شکلاتی موج ریز اگر به دنبال یک مجموعه مطمئن و عالی برای خرید سنگ تراورتن با کیفیت و مرغوب و با قیمت مناسب هستید بی شک محصولات این مجموعه به تمام نیاز های شما پاسخ می دهد. این مجموعه با سابقه فروش طولانی رضایت بالای مشتری و کیفیت بالای محصولات و مرغوبیت مواد اولیه خود در توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان خود به خوبی حفظ کند.

نرخ تراورتن شکلاتی موج ریز متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که در قبلا به آن اشاره کردیم سنگ تراورتن دارای درجه بندی از نظر کیفیت می باشد که این درجه بندی تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. همچنین ابعاد و برش سنگ نیز در قیمت گذاری آن موثر می باشد. بعد از این دو نکته مهم نوع سنگ نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد.

مراکز فروش سنگ های تراورتن در سراسر کشور فعال می باشند که این مجموعه یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین مجموعه ها در این عرصه می باشد که سنگ های تراورتن را با بالاترین درجه کیفیت در هر سایز و ابعاد به مشتریان خود عرضه می کند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *