مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات تراورتن سفید عباس آبادنرخ تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

تراورتن سفید عباس آباد یکی از رایج ترین مدل از انواع تراورتن سنگ ها در بازار ایران است. شرکت تراورتن عباس آباد این سنگ را به طور مستقیم از معادن تامین می کند و با کیفیت مطلوب در ابعاد و اندازه های دقیق و به صورت کاملا صاف و صیقلی و با زیبایی ظاهری مطلوب در ویترین فروش خود قرار داده است و با قیمت مناسب به صورت مستقیم این سنگ را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

شرکت تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

خصوصیات تراورتن سفید عباس آباد

خصوصیات تراورتن سفید عباس آباد تراورتن ها یکی از رایج ترین مدل از انواع سنگ های ساختمانی هستند که در بازار ایران فروش بی نظیری را تجربه می کنند. در واقع ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ تراورتن در جهان است. چرا که در قسمت‌ های مختلفی از ایران معادن بسیاری به استخراج سنگ تراورتن فعالیت دارند.

در نتیجه تراورتن ها در بازار ایران تنوع بسیار زیادی دارند که یکی از انواع آنها تراورتن سفید عباس آباد است. تراورتن عباس آباد نسبت به سایر تراورتن هایی که رنگ تیره تری دارند فروش بیشتری را تجربه می کنند. چرا که سفید بودن و روشن بودن رنگ این سنگ تراورتن باعث شده است که بتوان آن را در مکان‌ های مختلف و متنوع تری استفاده کرد.

سنگ تراورتن سفید عباس آباد در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاومت فوق‌ العاده‌ ای از خود نشان می‌ دهد و به هیچ عنوان این سنگ تا مدت‌ ها در تماس مستقیم با نور خورشید تغییری در ساختار آن ایجاد نمی شود. از همین جهت غالباً این سنگ در نمای خارجی ساختمان ها استفاده می شود.

البته باید گفت سنگ تراورتن سفید نیز در برابر ضربات مقاومت فوق العاده ای از خود نشان می‌ دهد. تراکم موجود در بافت این سنگ تراورتن نسبت به سایر سنگ های ساختمانی بیشتر است که این تراکم باعث شده است که بسیاری از ضربات و فشار های وارده به سنگ باعث آسیب به این محصول نشود. در نتیجه از تراورتن سفید عباس آباد در قسمت دیواره و کف راهرو ها و راه پله ها استفاده می کنند.

نرخ تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

نرخ تراورتن سفید عباس آباد ممتاز نرخ تراورتن عباس آباد به عوامل متعددی وابسته است. به طور کلی قیمت و نرخ سنگ تراورتن به طور مستقیم جزء عواملی است که در نظر خریداران قرار می‌ گیرد و تنها خریداران با توجه به این ویژگی انتخاب خود را انجام می‌ دهند.

ضخامت و ابعاد و اندازه تراورتن سفید عباس آباد به طور مستقیم بر روی نرخ آن تأثیر می‌ گذارد. هر چقدر تراورتن وزن بیشتر و ضخامت بالاتری داشته باشد طبیعتا قیمت آن بالاتر است. البته باید گفت میزان کیفیت و مقاومت تراورتن سفید عباس آباد جزو مهم ترین عامل های تاثیرگذار در قیمت و نرخ این سنگ ساختمانی است.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *