مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی سنگ رنگی ساختمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با ویژگی انوع سنگ ساختمانیخرید عمده سنگ رنگی ساختمانی

سنگ یک ماده ساختمانی اساسی و ماندگارتر از سایر مصالح ساختمانی طبیعی می باشد. بر اساس نوع آنها، سنگها می توانند در ساختمانها برای کف سازی، سقف سازی، سنگ تراشی، سنگفرش جاده ها و همچنین به عنوان سنگدانه های بتونی استفاده شوند. امروزه سنگ های رنگی ساختمانی بیشترین طرفدارها را دارند. مجموعه ی ما عمده فروشی سنگ رنگی ساختمانی می باشد ما این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کنیم.

عمده فروشی سنگ رنگی ساختمانی

آشنایی با ویژگی انوع سنگ ساختمانی

آشنایی با ویژگی انوع سنگ ساختمانی حال به آشنایی با ویژگی انوع سنگ ساختمانی می پردازیم.

انواع سنگ ساختمانی عبارت است از:

  • گرانیت: این یک سنگ آذرین عمیق است که سخت، بادوام و در رنگ های مختلف موجود است. قدرت خردایش از ارزش بالایی برخوردار است و توانایی تحمل هوای زیاد را دارد. از گرانیت برای اجزای پل، دیوارهای نگهدارنده، ستون های سنگی، فلز جاده، راه آهن ، پی ، سنگ کاری و سنگدانه های درشت در بتن استفاده می شود. این سنگها همچنین می توانند به صورت اسلب برش خورده و صیقل داده شوند تا از آنها به عنوان دال کف و دالهای رو به سنگ استفاده شود.
  • تراورتن: تراورتن نوعی سنگ آهک است که توسط چشمه های آب معدنی به ویژه چشمه های آب گرم رسوب می کند. تراورتن غالباً ظاهری فیبری یا متحدالمرکز دارد و در انواع سفید، برنزه، کرم رنگ و حتی زنگ زده وجود دارد. از تراورتن غالباً به عنوان مصالح ساختمانی استفاده می شود. سنگ تراورتن یکی از چندین سنگ طبیعی است که برای سنگفرش پاسیو و مسیرهای باغ مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، به دلیل تخلخل بسیار زیاد (مقاومت در برابر سرما)، استفاده از آن برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نیز توصیه می شود.
  • سنگ مرمر: این یک سنگ دگرگونی است که می توان آن را به راحتی برش داد و به اشکال مختلف تراشید. سنگ مرمر برای مصارف تزئینی، صفحات رو به سنگ، کف و … استفاده می شود.
  • کوارتزیت: این نوع سنگ برای نماکاری ساختمان، کف زمین، سطح پل ها و … استفاده می شود. سنگ کوارتزیت، سنگی بسیار مقاوم است و نسبت به سایر سنگ های ساختمانی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

خرید عمده سنگ رنگی ساختمانی

خرید عمده سنگ رنگی ساختمانی خرید عمده سنگ رنگی ساختمانی برای آن دسته از افرادی که می خواهند این محصول را در حجم بالا و قیمت ارزان انجام دهند بسیار مناسب می باشد. معمولا خرید عمده این محصول را پیمانکارها، ساختمان سازها و … انجام می دهند.

قیمت خرید سنگ رنگی ساختمانی به مواردی همچون: کیفیت سنگ، نوع سنگ ساختمانی، خرید عمده یا جزئی، تولید کننده، نحوه ی خرید و … بستگی دارد.
متقاضیان خرید این محصول می توانند خرید عمده سنگ رنگی ساختمانی را از مرکز خرید ما انجام دهند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *