مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع خرید سنگ تراورتن در مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت سنگ تراورتن و سنگ مرمریتعرضه بهترین سنگ تراورتن بژ در مازندران

سنگ تراورتن مازندران از جمله سنگ های متخلخلی می باشد که با توجه به دوام و مقاومت بالایی که دارد امروزه از آنها در نمای بیرونی و داخلی ساختمان‌ها استفاده زیادی می کنند و به همین جهت برندهای سازنده در ابعاد و اندازه های مختلف این سنگ ها را تولید و به بازار عرضه می‌کنند، از این رو مرجع خرید سنگ تراورتن در مازندران انواع این سنگ‌های مقاوم و زیبا را در طرح و رنگ های متنوعی به شیوه های گوناگون در بازار توزیع می کنند.

مرجع خرید سنگ تراورتن در مازندران

تفاوت سنگ تراورتن و سنگ مرمریت

تفاوت سنگ تراورتن و سنگ مرمریت آیا می دانید تفاوت سنگ تراورتن و سنگ مرمریت در چیست؟ سنگ تراورتن در حقیقت نوعی سنگ رسوبی می باشد که مواد تشکیل دهنده آن کلسیت کریستال خواهد بود و در نماهای مدرن و کلاسیک از آن استفاده زیادی می کنند و دارای بافتی متخلخل می باشد.

اما سنگ مرمریت های جزء سنگ های بسیار زیبایی هستند که در گروه سنگ های آهکی دگرگون شده می‌باشند و دارای هیچ‌گونه خلل و فرجی در سطح خود نخواهند بود و به همین دلیل نسبت به سایر سنگ ها دارای مقاومت نسبی و وزن بیشتری خواهند بود، سنگ های تراورتن به صورت عایق حرارتی و صوتی عمل می کنند و با توجه به داشتن حفره های که در سطح خود هستند از استحکام و دوام زیاد برخوردارند چراکه سیمان را بهتر به خود جذب می‌کند و چسبندگی بیشتری به دیوارها خواهند داشت.

امروزه از سنگهای تراورتن در نمای ساختمان‌ها، دیوارهای داخلی ساختمان‌ها، کفپوش خانه ها و … استفاده زیادی می شود و دارای تنوع رنگی بسیار زیادی همانند رنگ‌های قرمز، سیاه، سفید، خاکستری، زرد، لیمویی و … خواهند بود، اما سنگ های مرمریت با توجه به داشتن رنگ هایی که در آنها وجود دارد و دارای زیبایی دوچندانی هستند وجود این رنگ ها در این سنگ در اصل به دلیل ناخالصی هایی می باشد که در کانی این سنگ وجود دارد اما موجب زیبایی آن گردیده است.

این سنگ ها آب را جذب نخواهند کرد اما در برابر باران های اسیدی مقاومت کمی از خود نشان می‌دهند، امروزه از این سنگ‌ها در کفپوش و دیوارپوش استفاده زیادی می کنند و با توجه به جذابیت بالایی که دارند می‌توان آن را در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه ،اتاق خواب، دیوارهای داخلی خانه و … مورد استفاده قرار داد.

عرضه بهترین سنگ تراورتن بژ در مازندران

عرضه بهترین سنگ تراورتن بژ در مازندران امروزه انواع سنگ تراورتن مازندران در بازار بسیار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد که برخی از این سنگ ها با توجه به جذابیت فوق العاده ای که دارند بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفتند که یکی از بهترین این سنگ ها، سنگ تراورتن بژ مازندران می باشد، بنابراین عرضه بهترین سنگ تراورتن بژ در مازندران به شیوه‌های متنوعی میسر گردیده است که از جمله روش‌های توزیع آن شامل فروش سنتی و اینترنتی خواهد بود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *