مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید سنگ تراورتن بندر ماهشهر

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ تراورتن و مشخصات آنفروشنده سنگ تراورتن کف در بندر ماهشهر

سنگ تراورتن جزو سنگ های ساختمانی است که به لطف فراوری های جدید، استفاده از آن بسیار رواج یافته است. این سنگ در محیط های گرم و خشک طول عمر بالایی دارد، از این رو برای استفاده در مناطق مختلف ایران مناسب است. عرضه کننده سنگ تراورتن بندر ماهشهر، انواع این سنگ باکیفیت را در قطع های استاندارد و سفارشی به فروش می رساند. بازار خرید این سنگ را بیشتر انبوه سازان ساختمانی تشکیل می دهند.

بازار خرید سنگ تراورتن بندر ماهشهر

سنگ تراورتن و مشخصات آن

سنگ تراورتن و مشخصات آن همه ما کم و بیش با سنگ ها آشنایی داریم و از بین آنها سنگ های گرانیت و مرمر را به خوبی می شناسیم. اما آنچه که می دانیم واقعا درست است؟ سنگ های خام پس از فراوری بسیار تغییر می کنند و تشخیص انواع سنگ از یکدیگر کار کارشناسان سنگ است و مردم عادی چندان آگاهی از این سنگ ها ندارند. شاید آنچه را دیده ایم و گرانیت می دانیم، سنگ تراورتن باشد.

سنگ ها در حالت کلی سه دسته اند؛ رسوبی، دگرگونی و آذرین. سنگ گرانیت، سنگی آذرین است. سنگ تراورتن از دسته سنگ های رسوبی و سنگ مرمر از نوع دگرگونی است. نحوه پیدایش، چگالی، شکل بلورها و کانی ها و به طور کلی خصوصیات شیمیایی و فیزیکی این سنگ ها تفاوت های اساسی با هم دارد. این سه دسته سنگ، خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

از جمله سنگ های رسوبی، سنگی است که با انجام واکنش های شیمیایی بین لایه ها پدید آمده است. سنگ تراورتن چنین سنگی است. مواد و عناصر مختلف در لایه ها و واکنش آنها با هم، سبب ایجاد رنگ های متنوع در این سنگ شده است. رسوب لایه ها، به صورت موج هایی در سنگ های ساختمانی امروزی مشهود است. در بین‌ لایه ها، حفره های کوچکی وجود دارد که در اثرواگنش های شیمیایی و آزاد شدن کربن دی اکسید و دیگر گازها پدید آمده است.

سنگ تراورتن با وجود حفره ها، سنگی متخلخل، سبک و با چگالی پایین نسبت به دیگر سنگهاست. همین عوامل سبب می شود تا هزینه های فراوری این سنگ هم کمتر باشد. این سنگ پس از فراوری و برش در قسمت های مختلف ساختمان به کار می رود. مشخصات سنگ تراورتن را به صورت کلی بیان می شود:

  1. این سنگ مقاومت فشاری بالایی دارد. از این رو در کف قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده است.
  2. از ایرادات این سنگ، جذب رطوبت است که با فراوری صحیح رفع می شود.
  3. سبک بوده و ملات به خوبی در حفره ها نفوذ می کند. از این رو برای استفاده در نما بسیار مناسب است و به دیوار می‌چسبد.
  4. مقاومت سایشی کمتری نسبت به گرانیت و مرمریت دارد.
  5. عایق انرژی بوده و از اتلاف آن پیشگیری می کند.
  6. رنگبندی بسیار متنوع و قیمت مناسبی دارد.
  7. و ..

فروشنده سنگ تراورتن کف در بندر ماهشهر

فروشنده سنگ تراورتن کف در بندر ماهشهر تولید و خرید سنگ تراورتن کف این روزها افرایش یافته است. این‌ سنگ با لبه های تیز و متخلخل خود، گزینه ای مناسب برای کفپوش حیاط و استخر و … است، به شرطی که در برابر رطوبت به خوبی عایق بندی شده باشد. سنگ کف تراورتن، صیقلی نمی شود. این سنگ به صورت تیشه ای و ساب نخورده به کار می رود تا از لیز خوردن در محیط مرطوب و یخ زده پیشگیری کند. فروشنده سنگ تراورتن کف بندر ماهشهر، انواع این سنگ زیبا و با کیفیت را در اندازه های مختلف به صورت جزئی و عمده به فروش می رساند‌.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *