مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادرات سنگ ساختمانی جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگبندی متنوع سنگ ساختمانیارائه بهترین سنگ ساختمانی جدید

یکی از مصالح ساختمانی متداول در عصر جدید، سنگ ساختمانی می‌باشد. با توجه به فراوانی معادن سنگ طبیعی در کشور ما، شمار تولید این محصولات روز به روز بالاتر رفته و در نتیجه بازار غنی ای از آنها شکل گرفته است که در این میان سهم بازار صادرات سنگ ساختمانی، بسیار قابل توجه بوده و انواع سنگ ساختمانی جدید نظیر مرمر، مرمریت، گرانیت، تراورتن و … که زیبایی و مرغوبیت، دو شاخصه‌ی اصلی آنها می باشد در آن خرید و فروش می شوند.

بازار صادرات سنگ ساختمانی جدید

رنگبندی متنوع سنگ ساختمانی

رنگبندی متنوع سنگ ساختمانی یکی از زیباترین و البته مقاومت ترین مصالح ساختمانی که در رتبه نخست قرار گرفته و توجهات گسترده ای را چه در ایران و چه در اقصی نقاط دنیا سمت خود معطوف نموده، سنگ ساختمانی می باشد که جلوه ای بی مانند را به ساختمان ها بخشیده و با یک بار هزینه برای اجرای آن می توان از هزینه های بعدی بابت مرمت یا تعمیر، مصون ماند.
با این وجود می توان از مقرون به صرفه بودن سنگ ساختمانی نیز خبر داد.

اما یکی از دلایلی که باعث شده تا سنگ ساختمانی تبدیل به مصالح رایج در ایران شود، این است که کشور ما منبعی غنی از سنگ های طبیعی به شمار رفته و ذخایر عظیمی از آنها را در اختیار دارد که این رقم به 4/7 میلیارد تن می رسد که واقعاً قابل ملاحظه است!

موضوع دیگری که در رابطه با این مصالح می توان عنوان داشت، این است که اگرچه ویژگی های شاخص زیادی در سنگ جای گرفته اند، اما یکی از مشخصاتی که در آن وجود داشته و نسبت به سایر مصالح ساختمانی، بیشتر خودنمایی می کند، رنگبندی متنوع سنگ ساختمانی خواهد بود.

در واقع می توان از این مشخصه به عنوان مهمترین ویژگی سنگ ساختمانی یاد کرد و باید اذعان داشت که تنوع رنگی موجود در این سنگ ها به 30 نوع رسیده و طیف های روشن تا تیره را در برگرفته اند که این موضوع باعث شده تا کشور ما بتواند فعالیت آزادانه ای را در بازارهای صادراتی داشته و محصولات متنوع خود را به نمایش برای فروش بگذارد.

ارائه بهترین سنگ ساختمانی جدید

ارائه بهترین سنگ ساختمانی جدید در حال حاضر ارائه بهترین سنگ ساختمانی جدید در نمونه های مختلفی صورت گرفته و بنابراین فرصتی مناسب با اختیار عمل بیشتر برای انتخاب آنها وجود خواهد داشت.
اما برخی از این سنگ ها که برای انتخاب موجود بوده و هر یک مناسب برای کاربردهایی خاص می باشند را نام خواهیم برد که عبارتند از:

  1. سنگ تراورتن: از سنگ های رسوبی است که برای نمای داخلی و خارجی مورد توجه واقع شده و انواع نمای کلاسیک و جذاب را با آن پدید می آورند.
  2. سنگ گرانیت: قرمز، قهوه ای، سبز، آبی و مشکی از رنگ های جذاب این سنگ اند که آن را برای استفاده در دکوراسیون آشپزخانه، مناسب گردانده اند.
  3. سنگ کوارتزیت: از انواع سنگ های دگرگونی شده است که شبیه به مرمریت بوده، اما مقاومت آن بالاتر خواهد بود، دارای قیمت کمی نسبت به نمونه های دیگر بوده و برای مرمت، گزینه ای عالی به شمار می آید.
  4. آنتیک: زمانی که خرده سنگ های تراورتن را به هم می چسبانند، این سنگ حاصل می گردد که از آن به عنوان زیباترین و مدرن ترین سنگ زینتی بهره می برند.
  5. مرمریت: انواع مرمریت چینی، کریستال و ابری از این نوع بوده که بیشتر به عنوان کفپوش ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.
علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *