مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده سنگ اسلب تراورتن

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان جذب آب سنگ اسلبقیمت خرید سنگ اسلب تراورتن

سنگ اسلب تراورتن با کیفیت فوق العاده و درصد خلوص بالا در اندازه هایی به وزن چندین تن به صورت خام جهت فروش موجود می باشد. توزیع کننده این محصول بهترین نوع تراورتن را جهت فروش ارائه می نماید. این اسلب ها قابلیت برش در ابعاد مختلف را دارا می باشند و از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرف می باشند. در رنگ ها و طرح های بسیار عالی و شیک موجود بوده و از لحاظ کیفیتی بینظیرند.

توزیع کننده سنگ اسلب تراورتن

میزان جذب آب سنگ اسلب

میزان جذب آب سنگ اسلب میزان جذب آب سنگ توسط تراورتن ها بسیار ناچیز و در حد صفر می باشد به همین دلیل به هیچ عنوان دچار واکنش پذیری و حل شوندگی نخواهند شد. همین ویژگی تراورتن باعث شده که به عنوان یک نمونه سنگ مقاوم و پر قدرت در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. در برابر برف و باران های اسیدی بسیار مقاوم بوده و اجازه ورود مواد شیمیایی به درون خود را نمی دهد درواقع از یک رویه و پوشش نفوذ ناپذیر تشکیل شده است.

کیفیت و کارایی تراورتن ها به همه معماران و طراحان داخلی ثابت شده و امروزه در زمره پر کاربرد ترین ها قرار دارد. در نمای خارجی اکثر هتل ها، تالار های بزرگ، سالن های فرهنگی، باشگاه ها و ویلاهای شخصی این سنگ های زیبا و شیک به چشم می خورند و به این ترتیب باعث زیبایی شهر خواهند شد. تراورتن ها امروزه جزو سنگ های صادراتی محسوب شده و به بسیاری از کشور های همسایه صادرات می گردند.

قیمت خرید سنگ اسلب تراورتن

قیمت خرید سنگ اسلب تراورتن قیمت خرید سنگ اسلب تراورتن با توجه به کیفیت و کارایی ان بسیار مناسب بوده و دارای تخفیف های فوق العاده عالی می باشد. این سنگ ها بسیار پر کاربرد در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها هستند و در رنگ های مختلفی همچون سفید و کرمی و رنگ های تیره موجود می باشند. تراورتن ها توسط تولید کنندگان داخلی به صورت برش هایی با ابعاد مختلف در بازار عرضه می شوند و از لحاظ کیفی بسیار عالی بوده و به دلیل قیمت مناسب مقرون به صرف می باشند.

به دلیل تنوع در رنگ و طرح مشتریان می توانند به راحتی سنگ مورد نظر و دلخواه خود را سفارش داده و خریداری نمایند. عرضه مستقیم این محصول شامل تخفیف در هزینه ها خواهد شد. این نمونه سنگ ها بسیار مقاوم زیبا و جذاب بوده و در برابر رطوبت هرگز دچار اسیب و خرابی نخواهند شد. زیرا غیر قابل نفوذ بوده و اب را جذب نخواهند کرد.امروز این نمونه سنگ ها به بسیاری از کشورهای خارجی صادرات شده و از فروش بالایی بهره مند است.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *