مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید سنگ ساختمانی سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل رنگ های متنوع سنگ ساختمانیبزرگترین فروشگاه سنگ ساختمانی سفید

تولید سنگ ساختمانی سفید، بر اساس سطح کیفی بالا و با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و ماشین آلات مخصوص و با توجه به استاندارد های روز دنیا، در سایز ها و اندازه های متنوع توسط واحد تولیدی انجام می پذیرد. فرآوری سنگ ساختمانی سفید، زیر نظر کارشناسان صورت می گیرد، تا محصولی با کیفیت و عالی، روانه بازار گردد. هر چه سطح کیفی محصول بالاتر و کار بیشتری بر روی آن انجام گرفته باشد، در نتیجه، قیمت بالاتری دارد.

تولید سنگ ساختمانی سفید

دلیل رنگ های متنوع سنگ ساختمانی

دلیل رنگ های متنوع سنگ ساختمانی رنگ های متنوع سنگ ساختمانی، به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد. هر کدام از فاکتور ها، به طور مستقیم بر روی رنگ سنگ ساختمانی تاثیرگذار هستند. یکی از عامل هایی که بر روی رنگ های ساختمانی نقش دارد،  نوع و بافت سنگ است. بدین معنا که، سنگ هایی که از معادن مختلف در سطح کشور استخراج می شوند، تحت تاثیر فعل و انفعالات شیمیایی لایه های زیرین زمین، قرار می گیرند که بر روی رنگ سنگ تاثیر می گذارد. برای مثال، سنگ مرمر، تراورتن، مرمریت و سایر سنگ ها، رنگ بندی مختص به خود را دارند.

از دلایل دیگر رنگ های متنوع سنگ ساختمانی، این است که در زمان فرآوری سنگ، با استفاده از رزین ها و سایر ابزار آلات، انواع رنگ ها را بر روی سنگ ایجاد می کنند. این رنگ ها، بسیار خاص هستند و از ثبات و پایداری بسیار خوبی بهره می برند. به دلیل اینکه، انواع متنوعی از محصول، در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می میرد و نباید تحت تاثیر عوامل مخرب، دچار آسیب و خرابی شوند.

وجود کانی های مختلف در بافت و ساختار اصلی سنگ، نشانگر و تعیین کننده رنگ سنگ ساختمانی است. کانی های موجود در هر سنگ، مختص همان سنگ هستند و نقش بسزایی را در رنگ بندی سنگ ساختمانی ایجاد می کند. برخی از این رنگ های، بسیار نایاب هستند و همین ویژگی، موجب می شود که محصول با قیمت به مراتب بالاتری در مقایسه با سایر سنگ های دیگر در بازار به فروش برسد. البته در هنگام انتخاب رنگ، باید به نکاتی توجه داشت. یکی از این نکات، شرایط آب و هوایی منطقه است، که تاثیر بسیار زیادی در طول عمر رنگ دارد.

بزرگترین فروشگاه سنگ ساختمانی سفید

 

بزرگترین فروشگاه سنگ ساختمانی سفید بزرگترین فروشگاه سنگ ساختمانی سفید، انواع مختلفی از سنگ را به صورت اسلب یا تایل و در ابعاد مختلف و همچنین، با ویژگی هایی مانند طول عمر بالا و مقاوم در برابر عوامل مختلف جوی و شیمیایی، در اختیار مشتریان و خریداران می گذارد. فروشگاه، محصول را با ارائه ضمانت نامه و گارانتی های معتبر و طولانی مدت، عرضه کرده و در صورت ایجاد هر مشکلی، مطابق با تعهدات قید شده در ضمانت نامه، عمل می کند. قیمت سنگ های فروشگاه، به سطح کیفی، متریال به کار رفته در ساخت و غیره بستگی دارد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *