مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت های استفاده از تراورتن سفید عباس آبادفروش تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

خرید تراورتن عباس آباد سفید ممتاز در بازار به وفور انجام می شود و خریداران می توانند آن را با اطمینان از کیفیت ها تهیه نموده و از قیمت ها نیز رضایت کاملی خواهند داشت، تراورتن سفید عباس آباد بسیار مرغوب است و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد که به دلیل زیبایی منحصر به فرد و کاربردهای بالا به صورت گسترده عرضه می شود.

خرید تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

مزیت های استفاده از تراورتن سفید عباس آباد

مزیت های استفاده از تراورتن سفید عباس آباد تراورتن سفید عباس آباد از سنگ های رسوبی و آهکی است که ظاهری زیبا با تراکم بالایی دارد و به دلیل رگه ها و هاله های کمتری که در آن وجود دارد استحکام بالایی در برابر شرایط مختلف جوی خواهد داشت، همچنین به دلیل داشتن سطحی براق آب در سنگ نفوذ پیدا نمی کند و لکه جذب آن نخواهد شد در نتیجه تمیز کردنش راحت تر است.

تراورتن سفید عباس آباد دارای بافتی متخلخل است که سوراخ های رویی آن در حین فرآوری با موادی مانند رزین یا فناوری یو وی پر می شود و سوراخ های زیرین نیز در زمان اجرا با ملات پر خواهد شد، لذا با نفوذ سیمان به داخل حفره ها چسبندگی سنگ به ملات بالا می رود در نتیجه اجرای آن نیازی به اسکوپ نخواهد داشت.

تراورتن درجه یک دارای تخلخل و رگه های کمتر، سطحی روشن و یکنواخت است که در برابر سرما و سایش مقاوم بوده و اشعه خورشید آن را دچار تغییر رنگ نخواهد کرد، همچنین ضربات و فشار به آن اسیب نمی رساند که به دلیل داشتن بافت متخلخل عایق صوت و حرارت بوده و انبساط و انقباض را دفع خواهد نمود.

فروش تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

فروش تراورتن سفید عباس آباد ممتاز در مرکز فروش تراورتن عباس آباد سفید ممتاز طیف های متنوعی از این محصول ارائه می شود که کیفیت های منحصر به فرد آنها توجه همگان را به خود جلب نموده است، همچنین سورت بندی های متنوع آن با نیاز تمامی مشتریان سازگار بوده و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

تراورتن از سنگ هایی است که از قابلیت برش پذیری و صیقل پذیری راحتی برخوردار بوده بنابراین استخراج، فرآوری و اجرای آن با هزینه های کمتر و راحت تر انجام می شود و این سبب کاهش قیمت هایش شده است، لذا از وزن سبکی نیز برخوردار است که اضافه بار بر آپارتمان ها ایجاد نمی کند.

تراورتن کاربرد ها و مصارف زیادی در نمای داخلی و خارجی داشته و در سرویس های بهداشتی، استخر، سالن، راه پله، دیوار، کف، پارکینگ ها و … اجرا می شود، مشتری نیز باید آن را بسته به نیاز خود و کاربردی که سنگ دارد انتخاب کند مثلا برای سرویس بهداشتی که در معرض رطوبت است و برای بیرون ساختمان که در معرض تحولات آب و هوایی است باید نمونه های درجه منتاز انتخاب شود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *