مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده سنگ نمای ساختمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی فنی سنگ نمای ساختمانیبازار فروش سنگ نمای ساختمانی

استفاده کردن  از سنگ نمای ساختمانی در داخل و خارج ساختمان ها می تواند به دلایل مختلفی مثل استحکام بالا، مقاومت در مقابل اشعه های فرابنفش، ایجاد زیبایی در ساختمان، مروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته است. قابل ذکر است که سنگ نمای ساختمان باید در مواجه با گرما و سرما و رطوبت و سایر عوامل محیط مقاومت خوبی داشته باشد .اگر حجم زیادی سنگ، جهت نمای ساختمان نیاز دارید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید تا از تخفیفات آن بهره مند شوید.

خرید عمده سنگ نمای ساختمانی

ویژگی فنی سنگ نمای ساختمانی

ویژگی فنی سنگ نمای ساختمانی

معیارهای انتخاب سنگ های  ساختمان:  عوامل مهمی در انتخاب سنگ دخیل هستند. مثلا باید کاربرد سنگ را بدانیم تا بتوانیم بر طبق کاربرد و در نظر گرفتن شرایط استفاده سنگ، تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. عواملی مثل دوام، رنگ و مشخصات فنی انواع و اقسام سنگ ها را از همدیگر متمایز می کند.

در حالت کلی سنگ نمای ساختمان نوعی سنگ تزئینی به حساب می آید که در ابعاد و اندازه‌های متنوعی قابل برش هستند. سنگ ‌های نمای ساختمان دارای دوام متفاوتی بوده و در موقعیت مختلف آب و هوایی قابل‌ استفاده هستند و به این دلیل کاربرد آن‌ها متفاوت است . مثل سنگ نمای گرانیت که دلیل مقاومت بالایی که دارد و همچنین  قدرت جذب آب کم در نمای ساختمان، کف سازی، پیاده‌رو سازی و… قابل‌استفاده است. هر یک از سنگ نمای ساختمان دارای تنوع رنگی مختلفی است. 

ویژگی فنی سنگ ساختمانی: 
اطلاع از مشخصات فنی سنگ و شناخت کانی های موجود در آن ها می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد. چون که برخی از کانی های موجود در سنگ ها در موقعیت جوی خاص مثل سرمای زیاد، گرما، رطوبت و… می تواند از خود واکنش نشان دهد و سبب کاهش عمر سنگ شوند.

برخی از ویژگی های سنگ ساختمان خوب:

داشتن استحکام بالا
جذب کم آب و رطوبت
داشتن مقاومت عالی در همه شرایط جوی
طول عمر زیاد
داشتن مقاومت کافی در مقابل ضربه 

بازار فروش سنگ نمای ساختمانی

بازار فروش سنگ نمای ساختمانی

همان‌ گونه که در مطالب بالا ذکر شد امروزه سنگ ‌های نما به سه دسته اصلی طبقه‌ بندی می گردند: مرمریت، گرانیت و تراورتن. که این سنگ ها جزو پرکاربردترین و پرطرفدارترین سنگ ‌های ساختمانی نما می باشند. بر طبق نکات بیان شده در خصوص سنگ نما، می توان گفت که بهترین سنگ جهت سنگ نمای ساختمان، سنگ تراورتن می باشد. سنگ تراورتن از سنگ های مرمریت و گرانیت سبک ‌تر است، این سنگ قدرت چسبندگی خوبی نسبت به ملات دارد، دارای طرح و رنگ ‌های مختلفی است و از اینرو دارای قیمت‌ های متنوعی است.

با توجه به موارد ذکر شده است، استفاده از سنگ نما خیلی مورد توجه و اهمیت خریداران قرار گرفته است و تولید کنندگان هم روز به روز به تولیدات خود می افزایند و سعی می کنند نظر مشتریان خود را جلب کنند. بازار فروش سنگ نمای ساختمانی بسیار پر رونق است.

 

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *