مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده سنگ تراورتن کرمی در مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز در مورد سنگ تراورتنپخش کننده سنگ تراورتن در مازندران

سفارش عمده سنگ تراورتن مازندران به صورت آنلاین توسط حداکثر فعالان این عرصه انجام می شود چون با این روش خرید می توانند تمام مدل ها و رنگ های این نوع سنگ را بدون هیچ گونه محدودیتی مشاهده کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

سنگ تراورتن بهترین انتخاب برای سنگ داخل و نمای خارج از ساختمان می باشد و این به دلیل کیفیت، تنوع رنگی و الگوی فوق العاده آن است.

سفارش عمده سنگ تراورتن کرمی در مازندران

همه چیز در مورد سنگ تراورتن

همه چیز در مورد سنگ تراورتن سنگ تراورتن به جا مانده ای رسوبات چشمه های آب گرم می باشد که در گروه سنگ های آهکی متخلخل قرار دارد و گازهای محبوس شده چشمه های آب گرم باعث شده روی این سنگ ها حفره هایی ایجاد شود سطح این نوع سنگ لیز و صیقلی نمی باشد و این به دلیل حفره هایی است که روی آن ایجاد شده اند به همین دلیل بهترین سنگ برای کف محسوب می گردد.

وجود خلل و فرج روی این مدل سنگ باعث شده زیبایی آن هم افزایش یابد این نوع سنگ می تواند مکان مورد نظر را خنک کند و این به دلیل رویه خارجی خاص آن می باشد و این باعث شده بهترین سنگ برای مناطق گرم محسوب شود سنگ تراورتن کرمی، رنگ سفید، کاراملی یا عاجی از پر فروش ترین رنگ های این نوع سنگ می باشند برخی از رنگ های کمیاب آن باعث شده قیمت آن بیشتر از رنگ های رایج باشد.

وجود رنگ های متنوع در این سنگ به دلیل عناصر و املاح موجود در چشمه های آب گرم می باشد و رنگ روشن این سنگ نشان دهنده این است که عناصر موجود در آب گرم کم بوده است و رنگ های تیره تر نشان دهنده وجود عناصر بیشتری در آب گرم بوده به عنوان نمونه رنگ های طلایی، قهوه ای و خاکستری این نوع سنگ گران بها بوده و قیمت بیشتری هم دارد.

ضخامت های بالای این نوع سنگ را باید در مناطق سرد استفاده کرد این مدل سنگ در برابر حرارت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد و در برابر تغییرات جوی هم مقاومت آن عالی است به همین دلیل برای نمای ساختمان مناسب می باشد و همین باعث شده پخش سنگ تراورتن افزایش یابد.

پخش کننده سنگ تراورتن در مازندران

پخش کننده سنگ تراورتن در مازندران پخش کننده سنگ تراورتن در مازندران اقدام به عرضه آنلاین این مدل سنگ در رنگ و طرح های مختلف کرده است تا سایر مشتریان در دیگر نقاط کشور هم بتوانند به راحتی محصول را تهیه کنند علاوه بر این موارد کاربرد این نوع سنگ باعث شده پخش کننده آن بتواند بازار پر فروشی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای کف استخرها، نمای خارجی ساختمان ها، کف پوش ها و سنگ فرش ها استفاده می شود.
  • برای راه پله و دیوارهای داخل ساختمان استفاده می شود.
  • برای کف حیاط و کف داخل ساختمان کاربرد دارد.
علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *