مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تراورتن آبگرم محلات بی موج

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی تراورتن آبگرم محلاتنرخ تراورتن آبگرم محلات بی موج

تولید تراورتن آبگرم محلات در ایران به بهترین نحو انجام می شود و توسط نمایندگی های فروش در سراسر کشور توزیع می شود. خریداران اصلی تراورتن آبگرم محلات بی موج می توانند مستقیماً برای خرید با قیمت پایین به دفتر شرکت تراورتن محلات مراجعه کنند تا سود خوبی در خرید و فروش کلی هر دو طرف معامله به دست آورند و مشتریان بیشتری را جذب کنند. در این راستا، نمایندگان مسئول تامین آن در اکثر شهرها و کشورها هستند، علاوه بر فروش، در تبلیغات و بازاریابی نیز بسیار فعال هستند تا مشتریان بیشتری را جذب کرده و فروش بیشتری داشته باشند.

 

شرکت تراورتن آبگرم محلات بی موج

مهم ترین ویژگی تراورتن آبگرم محلات

تراورتن آبگرم محلات نوع دیگری از سنگ تراورتن است. یکی از سنگ های تراورتن که در سال های اخیر مورد توجه و استفاده قرار گرفته است سنگ تراورتن آبگرم محلات است. این سنگ کرم و بژ رنگ است و گاهی سفید و یا با لکه های سفید می باشد. رنگ ضعیف این سنگ کرم زیتون است که برخی از آنها دارای نقش قرمز هستند.

یکی از مهمترین ویژگی های این تراورتن محلات آبگرم ممکن است استحکام بسیار بالای آن بر روی این نوع سنگ باشد که این نوع سنگ را به یک عایق حرارتی بسیار خوب تبدیل می کند و در معادن کشور نوع A طیف گسترده ای از تراورتن محلات آبگرم استخراج می شود. کارشناسان و متخصصان در آزمایشگاه خاصی به بررسی قدرت و دوام سنگ تراورتن پرداخته اند، امروزه سختی و مقاومت این تراورتن محلات آبگرم را در شرایط مختلف آب و هوایی و فشارهای مختلف مورد مطالعه قرار داده اند.

 

مهم ترین ویژگی تراورتن آبگرم محلات

نرخ تراورتن آبگرم محلات بی موج

قیمت فروش روزانه سنگ تراورتن آبگرم محلات به دلایل مختلف متفاوت است و کیفیت و رتبه آن نقش مهمی در قیمت گذاری آن دارد. هر چه رنگ تراورتن آبگرم بی موج روشن تر باشد، امواج و هاله های معمولی کمتر یا بیشتر می شود، یا تراکم بافت بیشتر است، کیفیت و قیمت آن نیز بیشتر است. هرچه قطر یا تخلخل تراورتن کوچکتر باشد، برش دقیق تر است و قطعاً گران‌تر خواهد بود. علاوه بر این، سنگ بر اساس نوع پردازش انجام شده با استفاده از اپوکسی، رزین، فناوری UV است و با توجه به کیفیت برش کیفیت و سرعت متفاوتی دارد.

رنگ سنگ تراورتن آبگرم محلات کرم روشن تا سفید است و نوع سفید آن دارای لکه های سیاه است. اکثر این نوع سنگ ها دارای سطح یکنواخت، بدون ناخالصی و دارای خواص مرتب سازی متنوع می باشند. برای دیدن نرخ تراورتن محلات آبگرم بی موج می توانید به بهترین سایت خاور میانه که سایت ما است مراجعه کنید و این محصول کاربردی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از ما خریداری کنید.

 

نرخ تراورتن آبگرم محلات بی موج

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *