مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولید سنگ ساختمانی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سنگ ساختمانی طرح دار کدامند؟قیمت عرضه سنگ ساختمانی طرح دار

سنگ چیزی است طبیعی که از چند قرن پیش درست شده است سنگ یکی از اصلی ترین مصالح برای درست کردن ساختمان است که در بیشتر کار های مهندسی و راه آهن در بندر ها به کار می رود سنگ در برابر ضربه دوام زیادی دارد و به همین سادگی ها نمی شکند سنگ ساختمانی باید سالم باشد یعنی شیار، ترگ و رگه نداشته باشد باید یکنواخت باشد سنگ ساختمانی طرح دار نباید روی آن هیچ ترکی داشته باشد.

شرکت تولید سنگ ساختمانی طرح دار

انواع سنگ ساختمانی طرح دار کدامند؟

انواع سنگ ساختمانی طرح دار کدامند؟ سنگ ساختمانی طرح دار نباید آب را زیاد جذب خودش بکند و در آب غرق شود سنگ های ساختمانی نباید به مواد طبیعی و مصنوعی آلوده باشد سنگ طبیعی نباید در اثر کوچک ترین ضربه یا در دمای سرد و یخبندان ترک بر دارد یا بشکند اگر سنگ طبیعی به آسانی بشکند پس برای ساختمان خوب نیست.

سنگ هایی که ما از آن استفاده می کنیم باید سالم و یکنواخت و بدون ترک باشد دو مورد از سنگ هایی هستند که ما از آن ها برای نمای ساختمان استفاده می کنیم یکی از آن ها سنگ آذرین و دیگری سنگ آهکی است.

سنگ های آهکی به خاطر رگه های ریزی که دارند مقاومت زیادی ندارند تنها مشکلی که سنگ های آذرین دارد آب را کمتر به خودش جذب می کند و چسبندگی آن ها زیاد خوب نیست.

نمای ساختمان طوری است که در معرض یخبندان، باران و آفتاب قرار دارد و اهمیت زیادی دارد سنگ نمای ساختمان باید طوری باشد که به تواند در برابر این ویژگی ها دوام داشته باشد.

شرکت تولید سنگ باید جوری آن را درست کند که در برابر همه چیز به تواند دوام بیارد و نشکند.

 

بیشتر بخوانید: سنگ ساختمانی اصفهان

قیمت عرضه سنگ ساختمانی طرح دار

قیمت عرضه سنگ ساختمانی طرح دار با اینکه این روز ها سنگ های مرمریت به خاطر خوب بودن و تنوع در رنگ آن و قیمت آن گران است و طرف دار زیادی دارد و نمی توانیم از زیبایی ها و تنوع سنگ های تراورتن و آنتیک گذشت که چیز های زیبایی از ترکیب آن ها می توانیم در پاگرد ها اطراف درب های آسانسور راه پله و پارکینگ به کار می رود و زیباتر است.

قیمت عرضه سنگ یعنی چه یعنی کسانی که تاجر هستند محصولاتشان را به صورت عمده و کلی می فروشند سنگی که برای کف یا پله به کار می برند و باید جنس آن سنگ خیلی خوب باشد و نباید با کوچک ترین ضربه ترک بیوفتد یا بشکند این سنگ ها قیمت بالاتری دارند به خاطر اینکه جنس آن ها خوب است.

سنگی که برای نمای ساختمان ها استفاده می کنیم باید بسیار مقاوم و قوی باشد و در برابر گرما و سرما زود خراب نشود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *