مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

صفر تا صد تولید تراورتن شکلاتی موج ریزفروشنده تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

صادرات تراورتن شکلاتی موج ریز به منظور شناسایی هنر کاشی و سنگ ایران به تمام کشورهایی که با آنها معاملات اقتصادی صورت می گیرد، در حال انجام است، این داد و ستد علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی، یک تبادل فرهنگ است، این نوع سنگ که بسیار شفاف می باشد و در داخل منازل ودیوارها به چشم خریداران آمده و قدمت هنر ایران را به نمایش می گذارد.

صادرات تراورتن موج ریز و کاشی از جمله معاملاتی است که وابسته به ساختمان سازی می باشد، هرجا ساخت و ساز در رونق است، کاشی و سنگ به فروش می رسد.

صادرات تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

صفر تا صد تولید تراورتن شکلاتی موج ریز

صفر تا صد تولید تراورتن شکلاتی موج ریز

این سنگ یک نوع از سنگ معدن است که با تکه های خیلی بزرگ و با وسایل حمل سنگین تا درب کارخانه آورده می شوند، سنگهایی که سالم تر و بهتر و تمیز هستند، راهی تراش می شوند و سنگهای درجه دو برای پردازش و صیقلی شدن مسیرشان عوض می شود، تا آنها هم برای برش نهایی آماده شوند.

سنگ تراورتن شکلاتی در کارخانه به اندازه های مطلوب و استاندارد برش زده می شوند، پس از آن راهی رنگ رزی می شود تا در مکان مناسب رنگ یافته و پس از طی مراحلی رنگ شان ثابت و براق و دلچسب شود، پس از خشک شدن برق انداخته می شود و کار روی پشت سنگ شروع می شود، یعنی باید به حالتی شود که سیمان و ملات را در خود جا دهد تا محکم روی دیوار بایستد.

این سنگ جذاب و صاف وقتی دست رویش کشیده می شود، حس لطیف و مطلوبی به جهت نازک کاری روی آن، به مشتری منتقل می کند که یکی از دلایلی که خریداران زیادی دارد، همین شفافیت است، علاوه بر آن نمای براق و نمایشگر و آیینه وار این سنگ جلوه خاصی روی دیوار دارد.موج ریز آن برای منازل شیک ویلایی و دل کوه به جهت مقاومت این سنگ در سرما و گرما حرف اول را می زند

فروشنده تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

فروشنده تراورتن شکلاتی موج ریز کاشان

فروشنده تراورتن موج ریز که در دستانش هنر و گوهر و جلوه تمدن ایران را دارد، به منظور فروش و دریافت سهم بازار جهانی اقدام به دریافت سفارش اینترنتی کرده و تمام سفارشات مشتریان را با حفظ شرایط خاص به مقصد می رساند تا این سنگ زیبا جلوه گر نقش زیبای ایرانی باشد.

این فروشندگان با داشتن کاتالوگ و عرضه شیوه ساخت و طراحی و پخت و پخش این سنگ، با تمام خریداران جهانی در داد و ستد بوده و در تلاش برای کسب بازار جهانی هستند.این سنگ زیبا دارای طرفداران زیادی به جهت استفاده در دیوار های داخل منزل، قسمت هایی از دیوار کوب هایی که سنگ هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *