مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

صفر تا صد تولید تراورتن حاجی آباد گل پنبه ایفروشگاه تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای

تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای نمونه ای از سنگ های زینتی ساختمانی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. از این سنگ هم در نمای داخلی و هم در نمای اصلی می‌توان استفاده کرد.

صادرکنندگان تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای

صفر تا صد تولید تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای

صفر تا صد تولید تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای تراورتن گونه ای از سنگ های رسوبی است که از روی هم انباشته شدن رسوبات چشمه های آب گرم تشکیل شده است. حفره ها و خلل های این سنگ به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی در منبع تشکیل دهنده سنگ بوده است و هر چه این حفره ها و خلل ها بیشتر باشد کیفیت سنگ پایین تر است. از کاربرد های استفاده‌ی این سنگ زینتی میتوان به کف فرش ساختمان، سنگ پله، نمای اصلی ساختمان، نمای راهروهای فرعی و یا حتی اصلی اشاره کرد. این سنگ به لحاظ کیفیت و زیبایی بسیار منحصر به فرد است و از این رو مورد توجه بسیاری از کشور های خارجی قرار دارد. صادرکنندگان تراورتن حاجی آباد با تجارت این محصول و صدور آن به کشورهای متقاضی خرید محبوبیت تراورتن را در سراسر جهان روز به روز افزایش می‌دهند. اگر می‌خواهید ساختمانتان جلوه ای خاص و باشکوه داشته باشد بدون شک سنگ تراورتن یکی از بهترین و با کیفیت ترین گزینه های موجود برای شماست.

این سنگ زیبا و قیمتی از معدن حاجی آباد استخراج می‌شود و به دلیل اینکه نسبت به سنگ های هم خانواده خود خلل و حفره های کم تری دارد بسیار محبوب و پر استفاده است و به دلیل یکدست بودن نسبی آن برای ساختمان هایی با متراژ بالا گزینه‌ی فوق العاده مناسبی است. هر چه خطوط و رگه های سنگ کم تر باشد مقاومت آن بیشتر بوده و با کیفیت تر است و به طبع قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. البته قیمت این سنگ به عوامل دیگری هم بستگی دارد که از جمله مهم ترین این عوامل می‌توان به رنگ سنگ اشاره کرد، هر چقدر رنگ سنگ روشن تر باشد میزان ناخالصی سنگ کمتر است و کیفیت بهتری دارد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت می‌توان به کیفیت و نوع برش های سنگ و قطر آن اشاره کرده؛ هر چقدر قطر سنگ بیشتر باشد مقاومت آن بالاتر بوده و قیمت بیشتری دارد.

فروشگاه تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای

فروشگاه تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای فروشگاه تراورتن حاجی آباد با ارائه خدمات مربوطه به شما عزیزان و پاسخگویی 24 ساعته آماده خدمتگذاری می‌باشد. شما می‌توانید اطلاعات لازم برای تهیه تراورتن را از طریق تماس با ما دریافت کنید. امکان خرید تراورتن به صورت عمده و جزئی از طریق این وبسایت برای شما فراهم شده است و شما عزیزان می‌توانید با تماس با ما و استعلام قیمت این محصول را تهیه کنید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *