مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی تراورتن سفید عباس آبادفروشگاه تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

تراورتن در انواع مختلف در بازار موجود است که از جمله آن می توان به تراورتن سفید عباس آباد اشاره کرد. این سنگ در بازارهای جهانی با تقاضای زیادی مواجه است و با توجه به پتانسیل خوبی که برای صادرات این محصول وجود دارد، گروه ما به عنوان صادر کننده برتر کشوری در تلاش است تا با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، اقدام به عرضه این محصول در بازارهای جهانی نماید.

صادرکنندگان تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

مهم ترین ویژگی تراورتن سفید عباس آباد

مهم ترین ویژگی تراورتن سفید عباس آباد تراورتن سفید عباس آباد به مانند سایر انواع تراورتن، از نوع سنگ های رسوبی بوده و بر اثر ته نشینی رسوبات پدیدار شده است. از شاخص های مهم کیفیت در این سنگ، می توان به شکل ظاهری،بافت و مقاومت آن اشاره کرد. این سنگ به لحاظ شکل ظاهری لایه ای بوده و دارای نوارهای سفید رنگ می باشد. همچنین رنگ سفید این سنگ، جذابیت بالایی دارد و احساس بسیار خوبی به انسان منتقل می کند. از طرف دیگر در بافت آن، تخلخل هایی وجود دارد که به زیبایی آن می افزاید. این تخلخل ها به وسیله گازهای موجود در حوضه آبخیز به هنگام رسوب گذاری به وجود آمده اند.

این سنگ به دلیل برخورداری از حفره های متعدد مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته و در برابر عوامل مخرب محیطی، استحکام لازم را دارا است. همچنین نصب این سنگ بسیار سریع بوده و مشکلات نصب دیگر سنگ ها را ندارد. چرا که سیمان به راحتی در داخل حفره های تراورتن نفوذ می کند و سنگ به خوبی در جای خود قرار می گیرد.

تراورتن سفید عباس آباد قابلیت صیقل پذیری بالایی دارد و جلای آن بسیار زیبا است. این ویژگی، کاربرد وسیعی از این سنگ برای تزئین نمای ساختمان به وجود آورده است. همچنین از آنجا که این سنگ دارای تخلخل زیادی است، از یک طرف عایق بسیار مناسبی برای گرما و آلودگی های صوتی بوده و از طرف دیگر مقاومت بسیار زیادی در برابر آتش سوزی دارد.

لازم به ذکر است چگالی این سنگ بسیار پایین است که این ویژگی کمک زیادی به کم شدن وزن ساختمان و نیروهای وارد شده به اسکلت فلزی می کند.

فروشگاه تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

فروشگاه تراورتن سفید عباس آباد ممتاز مجموعه ما به عنوان مجموعه ای موفق از صادرکنندگان تراورتن عباس آباد، مطابق با بهترین استانداردها در ارائه خدمات فعالیت می کند و با توجه به توان رقابتی در بازار، پتانسیل عرضه محصول به صورت انبوه را دارا می باشد. تمامی مراحل فروش مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو احسنت و شایسته فراهم گردد. برای اطلاع از قیمت و همچنین ثبت سفارش خود، از هم اکنون می توانید با همکاران ما در واحد فروش فروشگاه تراورتن عباس آباد، تماس حاصل نمایید

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *