مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان سنگ تراورتن اسلب تزئینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ تراورتن اسلب چه خصوصیاتی دارد؟فروشگاه سنگ تراورتن اسلب تزئینی

سنگ تراورتن اسلب به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد متقاضیان زیادی را در سراسر کشور به خود جلب کرده است، شرکت هایی هستند که این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند که همین مورد سبب صادرات این محصول به کشورهای همجوار و دیگر کشورهای خارجی می شود، صادرکنندگان تراورتن تزئینی را به صورت فراوان به تمام نقاط کشور صادر می کند و صادرات این محصول درآمد زایی خوبی را در کشور به وجود آورده است.

صادرکنندگان سنگ تراورتن اسلب تزئینی

سنگ تراورتن اسلب چه خصوصیاتی دارد؟

سنگ تراورتن اسلب چه خصوصیاتی دارد؟ بهترین سنگ تراورتون اسلب که مشتری میتواند انتخاب کند باید از نظر رنگ بندی متنوع باشد طوری که از هر نوع رنگ با هر نوع صلیقه ای در دسترس باشد و کیفیت بالای داشته باشد، وسیله ای که سنگ تراورتن را برش میدهد باید پیشرفته ترین و جدید ترین وسیله موجود در بازار باشد چون که یکی از عواملی که تاثیر گذار است بر کیفیت نهایی سنگ تراورتن وسیله ای است که برای اماده سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

خصوصیات یک سنگ تراورتن که باید بدانیم اول باید سالم باشد، یعنی باید یکنواخت و یک دست باشد و فاقد ترک خوردگی یا خط افتادگی یا رگه های سست باشد، جذب آب برای سنگ ساختمانی باید کم باشد سنگ مورد نظر مشتری باید تمیز و فاقد هر گونه آلودگی ناشی از مواد طبیعی یا مصنوعی باشد.

سنگ باید در برابر عوامل طبیعی مقاومت نشان دهد و در برابر طوفان نباید شکل ظاهری تغییر کند و رنگ سنگ تراورتن نباید اسیب ببیند، سنگ تراورتن باید فشار حداقل ۱۵۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع را تحمل کند.

فروشگاه سنگ تراورتن اسلب تزئینی

فروشگاه سنگ تراورتن اسلب تزئینی فروشگاه تراورتن تزئینی به صورت اینترنتی محصولات با کیفیتی می فروشد واصالت کالاها تضمین شده می باشد و دارای قیمت مناسبی است، و کیفیت با قیمت آن همخوانی دارد در این روش محدودیت مکانی و زمانی وجود ندارد و خریدار می تواند بدون حضور در فروشگاه محصول خود را انتخاب کند و آن را خریداری نماید.

خرید و فروش سنگ تراورتون اسلب تزئینی به روش های مختلفی انجام می شود که بهترین روش آن خرید و فروش از طریق فروشگاه آنلاین می باشد در این روش فروشنده محصول خود را با ذکر تمام ویژگی ها در این سامانه معرفی میکند و خریدار با مراجعه به فروشگاه آن می تواند بدون حضور در فروشگاه کالای مورد نیاز خود را انتخاب کند و به صورت مستقیم و بدون واسطه در مدت زمان کم و هزینه ی کمتر از بازار آن تحویل بگیرد، قیمت روز سنگ تراورتن تزئینی از طریق فروشگاه آنلاین امکان پذیر می باشد برای اطلاع از قیمت آن می توانید به این سامانه مراجعه کنید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “صادرکنندگان سنگ تراورتن اسلب تزئینی”

    • سلام خانم سرافراز عزیز
      قیمت بستگی به نوع سنگی که انتخاب می کنید دارد دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *