مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده سنگ تزئینی ساختمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ ساختمانی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟قیمت فروش سنگ تزئینی ساختمانی

عرضه کننده سنگ تزئینی ساختمانی با شناخت بازار و مشتریابی توانسته سود بالایی به دست آورد. کاربرد سنگ در صنعت ساختمان سازی از دیر باز همواره مورد توجه بوده است و همیشه به عنوان یکی از ارکان اصلی برای نما تزئینی ساختمان ها اسنفاده می شود. این سنگ بیشتر برای تزئینات داخلی و خارجی بوده که به تدریج استخراج و استحصال سنگ ها به منظور تزئین کردن فضای داخلی و نمای خارجی ساختمان افزایش و پر عرضه گردید.

عرضه کننده سنگ تزئینی ساختمانی

سنگ ساختمانی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

سنگ ساختمانی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ سنگ ساختمانی مرغوب برای نمای داخلی و خارجی باید بدون ترک خوردگی، پوسیدگی و عاری از کانیهای مضر باشد. این سنگ باید دارای جذب آب پایینی باشد و در برابر سرما، گرما، نور خورشید و مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشد بهتر است در هنگام خرید این محصول علاوه بر توجه به ظاهر سنگ به مقاومت و کیفیت آن توجه کنید.

قابل ذکر می باشد که این سنگ ها در فضاهای مختلف از جمله در نمای داخلی، سنگ فرش فضاهای مسکونی، سنگ فرش فضاهای تجاری و در پوش و… استفاده می شود.

سنگ مناسب برای نمای خارجی ساختمان ها سنگی می باشد که در برابر سرما و اشعه uv نور خورشید مقاوم باشد. سنگ برای نمای داخلی ساختمان ها باید مقاوم باشد و ظاهری زیبا داشته باشد زیرا سنگ نما داخلی در برابر شرایط جوی قرار ندارند.

سنگ راه پله و پاگردها مخصوص اماکن پر رفت و آمد و  سنگی است و از مقاومت خوبی برخودار می باشد. سنگ بهترین و مقاومترین کف پوش در دنیا می باشد و تاکنون هیچ مترایالی مباوم تر از سنگ طبیعی ساخته و شناخته نشده است و به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، آتش، مواد شیمیایی، ساب پذیری مناسب، طرح و رنگ زیبا و طبیعی فضایی دلنشین و زیبایی به ساختمان ها بخشیده است.

قیمت فروش سنگ تزئینی ساختمانی

قیمت فروش سنگ تزئینی ساختمانی قیمت فروش سنگ تزئینی ساختمانی به دلیل نوسانات بازار و منحنی تقاضا در حال نوسان می باشد، عوامل مخلتفی بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار می باشد از جمله:

  • اندازه و قواره کوپ سنگ تزئینی
  • نوع و ماهیت سنگ
  • هزینه استخراج و خرید آن
  • برش و نوع فرآوری محصول با توجه به کیفیت و برند محصول
  • سورت و درجه بندی سنگ
  • صاف بودن آن و بررسی میزان رگ های موجود بر روی آن
  • قابلیت ایجاد قابدهای بوک مچ و فورمچ
  • هزینه حمل و نقل آن
  • شرایط اقتصادی و نوسانات ارز و دلار

در فرآوری اسلب کوپ های صادراتی با ابعاد بزرگ باید به دقت انجام گیرد تا سنگ دچار شکستگی نشود. این ابعاد به طول ۳ متر و عرض ۲ متر می رسد. اندازه ورق اسلب به قواره و ابعاد کوپ سنگ خریداری شده از معدن بستگی دارد. علاوه بر بزرگ بودن کوپ خام، سلامت و عدم وجود شکسنگس در کوپ سبب استحصال و فرآوری سنگ خوش قواره و بزرگ می گردد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *