مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین سنگ تراورتن سفید در مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین ویژگی های سنگ تراورتنقیمت سنگ تراورتن سفید در مازندران

سنگ تراورتن مازندران نه تنها در داخل کشور بلکه در اقصی نقاط این گیتی پهناور شناخته شده است و به واسطه رنگ های گوناگون و اصالت برتر توانسته است به زیباترین و چشمگیر ترین سنگ در عصر حاضر تبدیل بشود.

فروشنده بهترین سنگ تراورتن سفید در مازندران نیست برای پاسخگویی به نیاز بسیاری از مشتریان عرضه بیشتر این رنگ ها با کیفیت و اصالت برتر را همواره پیگیر است تا اماکن گوناگون و منازل مختلف به زیبایی هرچه بیشتر این سنگها آذین‌بندی بشوند.

فروشنده بهترین سنگ تراورتن سفید در مازندران

مهمترین ویژگی های سنگ تراورتن

مهمترین ویژگی های سنگ تراورتن ویژگی های گوناگونی برای سنگ تراورتن مطرح می باشد به گونه ای که یکی از این ویژگی های بسیار مهم عایق حرارتی و گاها عایق صوتی بودن آن می باشد به گونه ای که ضخامت بیشتر این سنگها بستر آن را فراهم می کند تا ساختمان ها چه از داخل و چه از بیرون در برابر سر و صدا های به وجود آمده در شهر عایق کاری بشوند.

این سنگ زیبا حتی می‌تواند در برابر آتش‌سوزی نیز مقاومت داشته و به واسطه کاربرد آن در اماکن مختلف همچون هتل ها و رستوران های مجلل در زمان آتش سوزی های وسیع از وارد شدن خسارت های گوناگون به ساختمان جلوگیری حداکثری صورت بگیرد.

لازم به توضیح میباشد خاصیت صیقل پذیری در این سنگ باعث شده است تا تلالو بی نظیر و درخشندگی کم نظیری به نماهای ساختمان انتقال داده شود و به واسطه جذاب شدن پوشش های ساختمانی خاص ترین و شگفت انگیز ترین سنگ ها مورد استفاده در اماکن مختلف قرار بگیرد.

مهمترین ویژگی که برای سنگ تراورتن بیان شده و همواره مدنظر بسیاری از پیمانکاران فعال در این حوزه می باشد وزن بسیار کم و سبک این سنگ ها بوده که همواره می‌تواند اسکلت ساختمان‌ها را بدون وارد کردن تناژهای بسیار بالا به زیباترین شکل به نمایش بگذارد در حالی که وزن این سنگ در مقایسه با سایر سنگ های تزیینی به مراتب پایین تر می باشد.

قیمت سنگ تراورتن سفید در مازندران

قیمت سنگ تراورتن سفید در مازندران قیمت تراورتن سفید در مازندران در حالت های مختلفی طبقه‌بندی شده است به گونه‌ای که رنگ بندی آن در کنار اندازه و حجم عرضه شده به بازار می تواند مستقیماً در تعیین قیمت تاثیرگذار باشند و به واسطه ویژگی ها و نوع کاربرد آن این قیمت فراز و نشیب را تجربه بکند.

لازم به توضیح می باشد ویژگی های متخلخل بودن باعث شده است تا تنوع رنگی بالا در این محصول به وجود بیاید و بدین واسطه قیمت سنگ تراورتن از نوع سفید از طرفی چون خرید و فروش خوبی را تجربه کرده است در حالت تعادلی باقی مانده و به زینت و آراستگی نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ها و همچنین کف حیاط و کفپوش سالن ها و یا کف استخر ها در کنار دیوار ها پرداخته است

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *