مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین تراورتن سفید عباس آبادتوزیع تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

قیمت تراورتن عباس آباد همانند سایر محصولات سنگی ثابت نبوده و با توجه به اندازه و قواره کوپ، نوع و ماهیت سنگ، هزینه استخراج، درجه بندی و وجود رگه ها و… بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار می باشد. برای خرید انواع سنگ تراورتن با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید از طریق این مجموعه تخصصی اقدام کنید، برای خرید تراورتن سفید عباس آباد و کسب اطلاعات بیشتر در این همراه باشید.

قیمت تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

معرفی بهترین تراورتن سفید عباس آباد

معرفی بهترین تراورتن سفید عباس آباد سنگ تراورتن سفید عباس آباد یکی از مشهورترین و زیبا ترین سنگ نما در کشور می باشد. این نوع سنگ به دلیل دارا بودن ویژگی هایی همچون ساب پذیری فوق العاده، تراکم بالا و تنوع سورت بسیار مورد توجه بوده است، این سنگ در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد و به دو صورت موج دار و بدون موج می باشد.

طیف رنگی این سنگ از کرم شروع و به رنگ سفید و روشن ختم می شود. هر چه سفید پ روشن بودن سنگ بیشتر باشد سنگ مرغوب تر می باشد. تراورتن عباس آباد با توجخ طرح و رنگ دسته بندی و نام گذاری می شود و نمای زیبایی و منحصر به فردی خلق می کند.

فرآوری سنگ تراورتن در اکثر کارخانجات سنگبری در سراسر کشور انجام می گیرد و با توجه به تنوع رنگی و سورت گوناگون در دسته بندی های بیشتری قرار می گیرد. سنگ تراورتن بین سنگ مرمر و سنگ آهک قرار دارد و در کنار چشمه ها و غار ها یافته می شود.

وجود سطوح اسفنجی و حفره های موجود در سطح سنگ تراورتن ناشی از آزاد شدن دی اکسید کربن در هنگام رسوب گذاری و تشکیل این نوع سنگ ها می باشد. این نوع سنک در نماهای کلاسیک و رومی، نماهای ترکیبی و چشم انداز بسیار زیبا و چشم نوازی خلق نموده است و شکوه و گرمای ویژه ای به فضا و ساختمان ها نی بخشد.

 

بیشتر بخوانید: سنگ تراورتن اسلب

توزیع تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

توزیع تراورتن سفید عباس آباد ممتاز توزیع تراورتن عباس آباد ممتاز با کیفیت و مرغوبیت بالا از طریق این مجموعه انجام می گیرد. سنگ تراورتن عباس آباد یکی از ژنگ های شناخته شده و ممتاز ایران می باشد و پر مصرف ترین سنگ ساختمانی شناخته شده است.

سنگ تراورتن عباس آباد ظاهری بسیار زیبا و سطحی براق داشته و انتخاب بسیاری از سازندگان و طراحان می باشد. مقاومت این سنگ در برابر عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی باعث محبوبیت آن شده است.

از مهمترین ویژگی های این سنگ که باعث محبوبیت آن شده است نظافت آسان آن می باشد این سنگ دارای سطحی براق بوده و نسبت به سنگ های مرمریت و گرانیت وزن بسیار سبکی دارد و از استحکام خوبی برخوردار می باشد. سنگ تراورتن به علت ترکیب رسوبی که دارد دارای خلل و فرج می‌باشد این خلل‌ها و سوراخ‌ها باعث می‌شود که ملات به خوبی به سنگ بچسبد و سنگ به راحتی روی ساختمان قرار بگیرد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *