مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید سنگ تزئینی ساختمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد و ضخامت سنگ ساختمانیمرجع فروش سنگ تزئینی ساختمانی

سنگ ها انواع مختلفی دارند و به دلیل فراوانی آن ها به دیگر کشورهای دور و نزدیک صادر می شوند. کشورمان ایران از جمله کشور هایی است که انواع مختلف سنگ ها را با کیفیت بالا به کشورهای دیگر به خصوص چین، صادر می کند. سنگ ها رنگ و تنوع بسیار بالایی دارند. سنگ تزئینی ساختمانی از سنگ های پر فروشی است که معمولا برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشتریان با توجه به سلیقه شخصی خود، سنگ مورد نظر را برای تزئین ساختمانشان انتخاب کرده و سفارش می دهند.

مرکز خرید سنگ تزئینی ساختمانی

ابعاد و ضخامت سنگ ساختمانی

ابعاد و ضخامت سنگ ساختمانی سنگ مرمر، سنگ تراورتن،‌ سنگ مرمریت و … از انواع سنگ ها می باشد که طرفدار زیادی دارد. سنگ های ساختمانی دارای ضخامت و ابعاد مختلفی می باشند. سنگ ها را می توان به عنوان مهم ترین مصالح ساختمانی اشاره کرد.

ضخامت سنگ ساختمانی به یک اندازه نیست و نمی توان مقدار دقیقی را برایش در نظر گرفت و به گونه های کوچک و بزرگ دیده می شود.

در شهر و یا روستایی‌که زندگی می کنید، سنگ های مختلف با نوع و رنگ و ضخامت متفاوتی را مشاهده می کنید که بعد بردم این سنگ ها به‌ کارخانه آن ها را به صورت تزئینی و مدل های مختلف دیگر در می آورند.

سنگ ها دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی هستند و سختی و مقاومت بالایی در برابر فشار دارند، به همین دلیل بیشتر در ساختمان سازی استفاده می شود. برای‌ نما کاری، زیر ساز، دیوار چینی از سنگ ها استفاده می شود.

برای‌ نما کاری ساختمان از سنگ تراورتن استفاده می شود. سنگ مرمریت، شباهت خاصی نسبت به سنگ مرمر ندارد و و آب را جذب نمی کند و در داخل ساختمان از این سنگ استفاده می شود.

 

بیشتر بخوانید: سفارش سنگ ساختمانی

مرجع فروش سنگ تزئینی ساختمانی

مرجع فروش سنگ تزئینی ساختمانی در شهرهای مختلف کشورمان، انواع بازار فروش سنگ تزئینی ساختمانی را مشاهده می کنید که در قیمت های مختلف بر اساس نوع و رنگ و مدل به فروش می رسد.

کشورمان ایران که صادرات سنگ را انجام می دهد، با صادر کردن بهترین سنگ و کیفیت بالا جزو بهترین صادر کننده سنگ به شمار می رود و فروش زیادی در این زمینه دارد.

سنگ ها هم دارای جذابیت بیشتر و هم از نظر قیمت مقرون و به صرفه تر هستند و مقاومت و استحکام بیشتری دارند.

سنگ ها بسیار شناخته شده اند و از گذشته تاکنون از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. از سنگ ها در گذشته برای نوشتن و… استفاده می شد و هنوز هم در موزه ها و آثار باستانی، نمونه های قدیمی که از انسان های نخستین به جای مانده، مشاهده می شود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *