مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرخ روز سنگ ساختمانی ترامیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

شکل ظاهری سنگ ساختمانی ترامیتتولید عمده سنگ ساختمانی ترامیت

سنگ ساختمانی ترامیت از جمله سنگ های آهکی و رسوبی می باشد که این سنگ در صنعت ساختمان سازی برای ساخت دیوار های داخلی به کار میرود این سنگ با توجه به اینکه در معرض فشار و دما بالا قرار نمیگیرد به حالت رسوبی در می آید . رنگ سنگ های ترامیت روشن و یکدست می باشد .نرخ روز سنگ این روز ها شامل سنگ های ترامیت میشود که در ساختمان سازی برای نماهای داخلی تقریبا در همه جا دیده میشود . از مزایای این سنگ میتوان گفت که این مدل سنگ ها بسیار خوش تراش می باشند و به آسانی به هر شکلی که دوست داریم در خواهند آمد سنگ های ترامیبت قیمت بسیار مناسبی دارد و در اکثر  پروژه های مختلف و گونان  مقرون به صرفه می باشد و این سنگ ها بسیار صیقلی می باشند این سنگ های یکدست و روشن بسیار منظم بوده و کاربرد زیادی در ساخت نما دارد. این سنگ به دلیل روشن بودن در نما داخل خانه شمارا روشن تر میکند . 

نرخ روز سنگ ساختمانی ترامیت

شکل ظاهری سنگ ساختمانی ترامیت

شکل ظاهری سنگ ساختمانی ترامیت این سنگ ها از نظر ظاهری زیبا بوده و به عنوان سنگی یکدست شناخته شده است و همانطور میدانیم که این سنگ ها روشن بوده است . این روشنی موجب استفاده در نمای ساختمانی به خصوص نمای داخلی ساختمان میشود .سنگ ترامیت جزو دسته سنگ های روشن و یکدست می باشد  که این سنگ محصولی از خاک رس و ماسه می باشد. این سنگ به علت شکل ظاهری  شباهت زیاد به سنگ های تراورتن دارد. سنگ ترامیت دارای قیمت بسیار مناسب برای ساختمان سازی می باشد  وجای گزینی مناسب برای سنگ های تراورتن روشن و یکدست می باشد و به همین دلیل باعث جلب توجه بسیاری از  طراحان ساختمان قرار گرفته است. و اما باید گفت که این سنگ ها برای کف مناسب نیستند زیرا جاذبه شدید آب را در بر دارند . این سنگ ها مهم ترین کاربرد را در ساختمان سازی  به خود اختصاص داده اند به خصوص در نمای داخلی آن استفاده می شود .

تولید عمده سنگ ساختمانی ترامیت

تولید عمده سنگ ساختمانی ترامیت تولید عمده سنگ این روزا بسیار گسترش یافته و دست زیادی در این کار وجود دارد با این حال ما میبایست در خرید خود دقت کنیم . شرکت آب آرسام بهترین و مهم ترین عرضه کننده تولید انبوه سنگ می باشد و امروزه از مهم ترین فروشنده های سنگ ترامیت در ایران است . این شرکت علاوه بر کیفیت مرغوب از قیمت خوبی برخوردار است .اگر شما در کار یا خانه خود احتیاج به سنگ ترامیت دارید ما به شما این شرکت رو پیشنهاد میکنیم که همچنین تولید انبوه این سنگ را در اختیار نیز دارند .

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *