مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانجات تراورتن آبگرم محلات

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات مفیدی درباره تراورتن آبگرم محلاتفروشندگان تراورتن آبگرم محلات

تراورتن آبگرم محلات از بهترین انواع سنگ تراورتن است که به دلیل داشتن رنگ ویژه و خاص و مزایای متعددی چون دوام و استحکام در نماسازی بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می‌شود. کارخانجات تراورتن آبگرم محلات، این سنگ پرکاربرد و محبوب ساختمانی را با استفاده از بهترین تجهیزات و مدرن‌ترین دستگاه‌های برش، ساب و صیقل در ابعاد و ضخامت‌های متنوع تولید می‌کنند و ضمن تامین نیاز داخل، بخشی از نیازهای بازارهای جهانی را تامین می‌نمایند.

کارخانجات تراورتن آبگرم محلات

اطلاعات مفیدی درباره تراورتن آبگرم محلات

اطلاعات مفیدی درباره تراورتن آبگرم محلات

تراورتن آبگرم محلات به عنوان یکی از زیباترین و محکم‌ترین انواع سنگ تراورتن شناخته شده است. کلوخه این سنگ از معدن آبگرم واقع در محلات استخراج می‌شود که به دلیل داشتن خصوصیات ویژه جغرافیایی و ژئوفیزیک دارای ترکیباتی خاص است که به دوام و مقاومت بالای فشاری، مکانیکی و شیمیایی این سنگ کمک کرده است. تراورتن محلات به علت قیمت ارزان و سطح کیفی ممتاز پرمصرف ترین سنگ در صنعت ساختمان سازی و معماری است.

مهمترین مشخصات تراورتن آبگرم در ادامه بررسی می‌شود:

  • اولین مشخصه این سنگ طیف رنگی زیبا است. تراورتن آبگرم در طیف رنگی روشن مانند سفید، کرمی و بژ عرضه می‌شود که گاها دارای رگه‌های تیره و رنگی است که جلوه سنگ را دوچندان می‌نماید. این امر تراورتن را برای طراحی و ساخت نماهای مدرن و شیک مناسب نموده است.
  • سطح صیقلی و صاف سنگ تراورتن آب گرم باعث می‌شود که درخشش و زیبایی در معماری را شاهد باشیم که جلوه بخش فضاهای مختلف است.
  • این سنگ دارای چسبندگی عالی است و به همین دلیل می‌توان از انواع مصالح سنتی و مدرن مانند چسب کاشی برای نصب و اجرای تراورتن بر روی نما استفاده کرد.
  • فاکتور مقاومت و استحکام پارامتر مهم دیگری است که موجب تمایز تراورتن آبگرم از سایر انواع این سنگ می‌شود. تراورتن محلات دارای مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی و اختلاف دما است و کیفیت خود را برای سالیان متمادی حفظ می‌کند.

فروشندگان تراورتن آبگرم محلات

فروشندگان تراورتن آبگرم محلات

فروشندگان تراورتن آبگرم محلات، با هدف تامین حرفه‌ای نیاز بازار، این محصول را به صورت عمده و در ابعاد و ضخامت‌های متنوع عرضه می‌کنند. بازار عرضه و فروش بدون واسطه مصالح ساختمانی از معتبرترین مراجع عرضه کننده این سنگ است که طیف گسترده‌ای از تراورتن محلات از حیث کیفیت، ضخامت، رنگ و ابعاد را ارائه می‌نماید.

این مجموعه شرایطی را ایجاد کرده است تا خریداران عمده مانند شرکت‌های انبوه سازی و فعالان صادرات انواع سنگ ساختمانی و سنگ نما بتوانند محصولاتی شکیل و زیبا را با قیمت ارزان و اقتصادی تهیه نمایند و از مزیت‌های فراهم شده مانند ارسال فوری محموله‌های بزرگ خریداری شده به شهرها و کشورهای مختلف، قیمت استثنایی و تضمین کیفیت و اصالت کالا استفاده نمایند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *