مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تراورتن آبگرم محلات

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل محبوبیت تراورتن چیست؟عرضه تراورتن آبگرم محلات

تراورتن آبگرم محلات انواعی از سنگ ها هستند که دارای کیفیت مناسبی بوده و رنگ آن کرمی تا روشن است.از این سنگ در نمای ساختمان به کار می‌رود و از لحاظ قیمت بسیار مناسب است. معدن و کارخانه تراورتن آبگرم در شهر محلات واقع شده است.سنگ آبگرم از نظر جنس و مقاومت بسیار محکم است که در هنگام برش کاری کمتر ریز می‌شود و دور ریز کمی دارد و دارای شکل ظاهری زیبایی است.

کارخانه تراورتن آبگرم محلات

دلیل محبوبیت تراورتن چیست؟

دلیل محبوبیت تراورتن چیست؟ سنگ تراورتن امروزه در ساختمان سازی و نمای ساختمان بسیار رایج شده و مورد استقبال همگان قرار می‌گیرد و محبوبیت خاصی دارد.رنگ این تراورتن از کرم تا سفید است و این طیف رنگ یکی از دلایل محبوبیت آن می‌باشد.

سنگ تراورتن علاوه بر داشتن طیف رنگی به راحتی صیقل می‌خورد و قابلیت سایش پذیری بالایی دارد و همچنین در ارتفاعات خاصیت چسبندگی زیادی دارد و در برابر گرما و سرما و ناملایمات جوی و آب و هوا مثل باد، باران و نور آفتاب بسیار مقاوم است و می توان از این سنگ به مدت طولانی استفاده کرد.که این دلایل باعث محبوبیت این سنگ در بین انبوه سازان می‌باشد.

از این سنگ در بخش های داخلی ساختمان و راه پله ها استفاده می‌شود.و چون وزن سبکی دارد در هنگام حمل و نقل می‌توان با سرعتی بیشتر آن ها را جابه‌جا کرد و انرژی کمتری در هنگام جا به جایی آن ها مصرف شود و همچنین در هنگام نصب آن ها هم سنگ کار به خاطر سبکی سنگ انرژی کمتری مصرف می‌کند که تمام این نکات در محبوبیت این سنگ در بین افراد دخیل است.

سنگ تراورتن به راحتی قابل برش دادن و تغییر شکل است و می‌توان با استفاده از دستگاه های مجهز این سنگ ها را به شکل های مختلفی درست کرد بنابر‌این می‌توان از این سنگ برای پوشش کف منازل استفاده کرد به خاطر تخلخلی که دارد رطوبت به داخل سنگ نفوذ کرده و دیگر سنگ لیز و لغزنده نیست و از افتادن افراد به خاطر لیزی جلوگیری می‌کند که این مزایا دلیل محبوبیت این نوع سنگ می‌باشد.

عرضه تراورتن آبگرم محلات

عرضه تراورتن آبگرم محلات تولید وعرضه تراورتن آبگرم، به دو صورت عمده و جزیی به بازار عرضه می‌شود تا خریداران به راحتی بتوانند خریدی مطمئن انجام دهند.

خرید عمده این محصول بسیار خوب و به صرفه است و به این خاطر اکثر خریداران خریدی به صورت عمده انجام می‌دهند تا از این طریق هزینه کمتری بپردازند.خرید به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد که در خرید غیر حضوری در بسیاری از هزینه های اضافی صرفه جویی می‌شود و با دادن سفارش از طریق اینترنتی به راحتی محصول را در کمترین زمان ممکن خریداری می‌کنیم.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *