مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش تراورتن آبگرم محلات

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره تراورتن آبگرم محلات چه می دانید؟پخش تراورتن آبگرم محلات

در ایران سنگ های ساختمانی بسیاری از معادن مختلف استخراج می شود که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های مخصوص به خود را داشته و یکی از معروف ترین انواع آن سنگ های تراورتن آبگرم می باشد، سفارش تراورتن آبگرم محلات به این صورت است که مشتریان ابعاد و ضخامت این سنگ ها را به شکل حضوری و یا غیر حضوری مشخص نموده و سپس سنگ ها آماده و به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

سفارش تراورتن آبگرم محلات

درباره تراورتن آبگرم محلات چه می دانید؟

درباره تراورتن آبگرم محلات چه می دانید؟ تراورتن آبگرم محلات یکی از زیبا ترین سنگ های استخراج شده از معادن ایران می باشد که به دلیل داشتن رنگ کرمی خالص به شدت مورد توجه واقع شده و اغلب در نماهای خارجی و یا داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، به طوری که می توان آن ها را در دیوار های داخلی اتاق های کنفرانس شرکت ها و یا بخش پذیرایی منازل مشاهده کرد.

این نوع سنگ های ساختمانی به دلیل نحوه خاص پیدایش به شدت در برابر فرسایش و هوازدگی مقاوم بوده و به نحوی است که و رطوبت و قطرات باران و آب نمی تواند به لایه های زیرین این سنگ ها نفوذ پیدا کند و سبب شکستگی یا ترک گردد.

همچنین یکی از ویژگی هایی برجسته این نوع سنگ ها این است با این که دارای سطح براقی هستند اما روی آن نمی توان به راحتی سر خورد و همین مشخصه مهم سبب شده که که بتوان از آن به عنوان کفپوش هم استفاده کرد، همچنین لایه های آن به شکل متراکمی کنار هم قرار گرفته و همین موضوع عامل مهمی در افزایش مقاومت سنگ های تراورتن آبگرم در برابر فشار و سنگینی می باشد، به طوری که می توانند وزن های بالای پانصد کیلوگرم را هم تحمل کنند.

پخش تراورتن آبگرم محلات

پخش تراورتن آبگرم محلات پخش تراورتن آبگرم محلات توسط این مرکز برتری استخراج انواع سنگ در کشور صورت می گیرد و به این شکل است که سنگ های تراورتن پس از استخراج صیقل داده شده و سپس در ضخامت ها و ابعاد مختلف در بازار ها پخش می گردد و قیمت های متفاوتی نیز برای هر کدام از آن ها در نظر گرفته می شود.

قیمت های ارائه شده در این مرکزی پخش برحسب میزان کرمی بودن سنگ، ضخامت سنگ، نوع برش و همچنین تعداد سفارشات قابل تعیین است، به نحوی که اگر میزان سفارش به طور عمده و فله ای باشد قیمت های در نظر گرفته شده ده الی پانزده درصد نسبت به بازار های دیگر پایین تر خواهد بود و به راحتی می توان از طریق آن ها بهترین سنگ های تراورتن ایران را به قیمت مناسب تهیه کرد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *