مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سنگ تراورتن استخوانی روشن

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت محبوبیت سنگ تراورتن استخوانیتوزیع سنگ تراورتن استخوانی روشن

سنگ تراورتن استخوانی یکی دیگر از انواع سنگ های موجود در بازار است که امروز توانسته ارزش خود را پیدا کرده و کاربرد زیادی را به خود اختصاص دهد. این سنگ ها به دلیل رنگ روشن خود در ساختمانها و منازل و…مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایت ما افتخار توزیع انواع سنگهای تراورتن استخوانی در اندازه‌های گوناگون و رنگ های متنوع را دارا می باشد کیفیت محصولات ما به قدری بالاست که توانسته در مدت زمان کمی اعتماد بسیاری از خریداران و مصرف‌کنندگان را به خود اختصاص دهد

قیمت سنگ تراورتن استخوانی روشن

علت محبوبیت سنگ تراورتن استخوانی

علت محبوبیت سنگ تراورتن استخوانی سنگهای تراورتن استخوانی امروز توانسته با رنگ ها و طرح های روشن خود و همچنین سطح براق و صاف خود کاربرد زیادی را پیدا کند به طوری که امروزه در اغلب ساختمان ها و منازل در نماهای داخلی و بیرونی از این سنگ ها استفاده می شود. حتماً تا به حال متوجه رگه های مختلف داخل این سنگها شده اید در واقع این رگه ها در اثر تجمع مواد رسوبی ایجاد می‌شود و هر چقدر این مواد بیشتر باشد رنگ این سنگ ها تیره تر و هر چقدر کمتر باشند رنگ آن ها روشن تر است.

علاوه بر این این سنگ ها درخشنده تر بوده و باعث جلب توجه می شوند. سنگ های تراورتن قدرت نفوذ زیادی داره و متخلخل هستند وزن این سنگها در مقایسه با سایر سنگ ها بسیار سبک است و به همین جهت به راحتی جابجا می شوند. قیمت تراورتن روشن نسبت به بقیه سنگ ها کمی گران تر است زیرا روشهای فراوری آن پیچیده تر و زمان‌بر است. این سرها را پس از جمع آوری در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و روش های نوین جهانی به سنگ های تراورتن استخوانی تبدیل می‌کنند رنگ روشن این سنگ ها و رگه های طبیعی درون ان در واقع باعث جلب توجه بیشتر و محبوبیت آنان می‌شود.

از این سنگ ها می توان در مکان های مختلف و متنوع مانند اداره ها، خانه ها ،ساختمان ها ،شهرداری ها، پارک ها ،سرویس های بهداشتی ،آشپزخانه ها، نمای بیرونی ،نمای داخلی ،بانک ها، و کافی شاپ ها و رستوران ها و سالن ها،استخر ها و… استفاده کرد.

توزیع سنگ تراورتن استخوانی روشن

توزیع سنگ تراورتن استخوانی روشن سایت ما افتخار توزیع تراورتن روشن را دارد این سنگ ها در طرح های مختلف و متنوع و اندازه های گوناگون و رنگ‌های روشن در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. قیمت محصولات ما نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار بسیار ارزان تر است زیرا در فرآیند توزیع ما واسطه وجود ندارد. اگر به دنبال خرید این مطمئن به صرفه و آسان هستید حتماً سایت ما را دنبال کنید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *