مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت سنگ ساختمانی تراورتننرخ سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

تراورتن از مهمترین و قدیمی‌ترین سنگ‌های زینتی است که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ به دلیل داشتن مزایای متعددی چون تنوع رنگ و طرح، استحکام و مقاومت فشاری و مکانیکی بالا و قیمت مناسب به وفور در طراحی و نماسازی داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌شود.

شرکت سنگ ساختمانی تراورتن ارزان، با هدف تامین تخصصی نیاز بازار، این سنگ را با کیفیت منحصر به فرد و قیمت استثنایی ارائه می‌کند.

شرکت سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

عوامل موثر بر کیفیت سنگ ساختمانی تراورتن

عوامل موثر بر کیفیت سنگ ساختمانی تراورتن

انواع مختلف سنگ‌های تزیینی و ساختمانی با توجه به عوامل و فاکتورهای گوناگون دارای سطح کیفی متغیر و دوام و استحکام ویژه ای هستند. در این میان سنگ‌های تراورتن نیز از این قاعده کلی مستثنی نیستند و پارامترهای مختلفی در کیفیت نهایی این سنگ‌ها موثر است.

عوامل موثر بر کیفیت سنگ ساختمانی تراورتن عبارتند از:

  • نوع سنگ استخراج شده از معدن: تراورتن سنگی معدنی به شمار می‌رود که از معادن کشف شده در نقاط مختلف استخراج می‌شود. کیفیت این سنگ در وهله نخست به کیفیت سنگ استخراج شده از معادن بستگی دارد. خصوصیات جغرافیایی و زمین شناسی، در تعیین کیفیت سنگ تراورتن موثر هستند.
  • نحوه استخراج سنگ: استخراج سنگ از معدن به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. چگونگی استخراج سنگ و کلوخه اولیه نیز در کیفیت نهایی سنگ موثر است. در سال‌های اخیر و با پیشرفت صنعت تولید سنگ، سطح کیفی استخراج این مصالح بالا رفته و کیفیت سنگ نیز افزایش یافته است.
  • فرآیند تولید سنگ: سنگ استخراج شده طی فرآیندهای متعدد وارد چرخه صنعت می‌شود. نوع دستگاه‌ها و تجهیزاتی مانند برش و ساب و صیقل در کیفیت سنگ تراورتن موثر هستند. سنگی که به شکل تخصصی و با تجهیزات مدرن فرآوری شود دارای بالاترین سطح کیفیت است.
  • نوع عرضه: در کنار این عوامل، نوع عرضه محصول، نوع بسته بندی و حمل و نقل استاندارد عواملی هستند که بر کیفیت سنگ تراورتن اثر می‌گذارند.

نرخ سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

نرخ سنگ ساختمانی تراورتن ارزان

نرخ سنگ ساختمانی تراورتن ارزان دز مرکز عرضه و فروش مستقیم، به دلیل عدم وجود واسطه بسیار مناسب است. این امر روش خرید مستقیم و اینترنتی از بازار فروش و پخش مستقیم را به برترین روش برای خرید سنگ‌های ساختمانی و تزیینی تبدیل کرده است چرا که علاوه بر صرفه اقتصادی، از اتلاف زمان که در پروژه‌های عمرانی مهم است جلوگیری می‌نماید.

مجموعه فروش بدون واسطه سنگ تراورتن، انواع این سنگ زیبا و با دوام ساختمانی را با ضمانت کیفیت و اصالت محصول و با نرخ استاندارد ارائه می‌کند و شرایط ثبت سفارش و خرید اینترنتی را برای متقاضیان خرید در سراسر کشور و کشورهای همسایه مهیا نموده است. به این ترتیب خریداران می‌توانند محصولاتی شکیل و باکیفیت را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه نمایند.

  • تبلیغات:
علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *