مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ ساختمانی رومی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویژگی های سنگ ساختمانی رومیخرید مستقیم سنگ ساختمانی رومی

یکی از سنگ های ساختمانی که بر روی نمای ساختمان استفاده می شود سنگ ساختمانی رومی می باشد. سنگ ساختمانی با سبک رومی امروزه بسیار رواج گرفته و بازار این سنگ ها رو به گسترش می باشد. به گونه ای که صادرات سنگ ساختمانی رومی به کشور های دیگر صورت می گیرد و نه تنها نیاز کشور به این سنگ بر آورده می شود بلکه نیاز کشور های دیگر را نیز تامین می کنند.

صادرات سنگ ساختمانی رومی

بررسی ویژگی های سنگ ساختمانی رومی

بررسی ویژگی های سنگ ساختمانی رومی امروزه بازار سنگ ساختمانی گسترش بسیاری یافته است. امروزه صنعت ساختمان سازی گسترش بسیاری یافته است به گونه ای که سنگ های ساختمانی را به کشور های دیگر صادر می کنند. با آمدن انواع نما های ساختمانی زیبا و شیک و گسترش نما سازی برای ساختمان ها در چند دهه اخیر نیاز به سنگ های ساختمانی بیشتر احساس شده است. نیاز به سنگ های ساختمانی به خصوص نوع خاص سنگ ها برای معماری های جدیدی که مرسوم شده بسیار زیاد است. سبک نمای ساختمانی رومی از سبک های به روز و تازه و مد روز دنیای نما است.

امروزه که بسیاری از ساختمان ها را به سبک رومی نما کاری می کنند باعث زیبایی و مجلل ساختن ساختمان ها شده است.  به گونه ای که یک ساختمان را هم چون قصر نشان می دهد. سنگ ساختمانی رومی دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

سنگ ساختمانی به سبک رومی ها، دارای ویژگی هایی می باشد که این سنگ ها را منحصر به فرد کرده است از جمله این ویژگی ها عبارت اند از: ۱٫ ویژگی اول سنگ ساختمانی رومی زیبایی آن ها است. وقتی ساختمان ها با این سنگ ها ساخته می شود، جذابیت بی نظیری را به سازه شما می بخشد. به خصوص زمانی که ساختمان چراغ کاری شود این زیبایی افزایش می یابد. عموم افراد به خاطر این ویژگی از این سنگ ها خریداری می کنند. ۲٫ ویژگی دوم سنگ های رومی عدم نفوذ پذیری رطوبت می باشد. این سنگ ها در فواصل گوناگون و در وضعیت های جوی مختلف استقامت و استحکام زیادی دارند و می توانند با هر شرایط آب و هوایی مطابقت کنند. ۳٫و ویژگی سوم استحکام بالای سنگ ها در برابر ضربه و آتش سوزی و هم چنین اشعه های منتشر شده از خورشید می باشد. نور زیاد خورشید نمی تواند به آسانی نمای ساختمان را خراب کند. و از این جهت این سنگ ها مزیت دارند.

خرید مستقیم سنگ ساختمانی رومی

خرید مستقیم سنگ ساختمانی رومی خرید مستقیم سنگ ساختمانی رومی باعث می شود جنس مورد نظر با قیمت مناسب به دست خریدار برسد. به همین دلیل این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه می کند و اجازه حضور دلالان را در بازار خود نمی دهد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *