مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سنگ نمای ساختمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین سنگ نمای ساختمانیسفارش سنگ نمای ساختمانی

سنگ نمای ساختمانی راهی برای تزیین بناها و ساختمان ها است. این سنگ نماها در جنس، برند و انواع متفاوتند به همین دلیل در قیمت نیز از هم متفاوتند. در واقع قیمت سنگ نمای ساختمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت است از: نوع و جنس سنگ نما، کیفیت محصول، نوع برند شرکت تولید کننده، نحوه ی خرید، خرید عمده یا جزئی وغیره بستگی دارد.

قیمت سنگ نمای ساختمانی

معرفی بهترین سنگ نمای ساختمانی

معرفی بهترین سنگ نمای ساختمانی حال به معرفی بهترین سنگ نمای ساختمانی می پردازیم. بهترین و پرطرفدارترین سنگ نماها عبارتند از: سنگ نمای تراورتن، گرانیت و مرمریت.

  1. سنگ مرمریت: نوعی سنگ رسوبی است که از کربنات کلسیم و آراگونیت یا دولومیت تشکیل شده است. این سنگ در آب گرم ایجاد می شود و در اثر فشار وارد شده بر رسوبات لایه های فوقانی که معمولاً جلبک ها ، مرجان ها یا رسوبات کربنات کلسیم هستند ایجاد می شود.در جهان طبقه بندی سنگ مرمر وجود ندارد و این نام فقط در ایران استفاده می شود. این سنگ به سنگ سنندج نیز معروف است.سنگ مرمر سفید خالص است، اما  دارای ناخالصی هایی به رنگ های کرم، قرمز، قهوه ای، صورتی، سیاه، خردل و سبز  نیز است. میزان جذب و تخلخل آب این سنگ بسیار کم است و در برابر آتش، رطوبت و هوای آزاد بسیار مقاوم است.
  2. سنگ گرانیت: گرانیت در یکی از سنگهای آذرین که از کوارتز، میکا و فلدسپات تشکیل شده است. این سنگ از نظر طبیعت به وفور یافت می شود. سنگ گرانیت بسیار سخت و سنگلاخ است.به دلیل استحکام بالا، این نوع سنگها بیشتر در سازه هایی که نیاز به مقاومت بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد. گرانیت بسته به ترکیب آن دارای رنگهای مختلفی از خاکستری، و سیاه تا صورتی، آبی و سبز است. به دلیل سفتی و تخلخل، گرانیت گزینه خوبی برای سنگ نمای ساختمانی است.
  3. سنگ تراورتن: تراورتن که به عنوان سنگ ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد، نوعی سنگ آهک است که از مخلوط سریع آب و کربنات کلسیم ساخته می شود. معمولاً این سنگ در چشمه های آب گرم پیدا می شود.وزن مخصوص سنگ تراورتن ۲۵۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. سنگ تراورتن در برابر تغییرات آب و هوا، باران و برف مقاوم است و از تنوع زیادی در رنگ برخوردار است. سنگهای تراورتن در طبیعت به رنگهای سفید، کرم، شکلاتی، قرمز، گردویی، زرد، لیمویی و نقره ای موجود است زیرا از تراورتن می توان هم در نمای خارجی ساختمان و هم در فضای داخلی استفاده کرد.

در مجموع با توجه به توضیحات گفته شده بهترین سنگ نمای ساختمانی، سنگ تراورتن می باشد. سنگ تراورتن از گرانیت و مرمر سبک تر است و دارای چسبندگی بسیار خوبی است. همچنین این نوع سنگ رنگ و طرح متنوعی نسبت به مرمریت و گرانیت داشته و جلوه ای جذاب و زیبا را به ساختمان ها می بخشد.

سفارش سنگ نمای ساختمانی

سفارش سنگ نمای ساختمانی سفارش سنگ نمای ساختمانی از راه های مختلفی امکان پذیر است، از این راه ها می توان به خرید مستقیم از تولید کننده ها و نمایندگی های پخش اشاره کرد. در واقع این نوع خرید راه حل مناسبی است، زیرا خریدار از نظر کیفیت به اطمینان خاطر دست می یابد و به علت خرید مستقیم و حذف واسطه ها با قیمت ارزان به دست مشتری می رسد.

همچنین می توان از طریق سایت های اینترنتی سفارش سنگ نمای ساختمانی را انجام داد و در اسرع وقت محصول را تهیه کرد. البته توجه فرمایید که حتما از مراکز معتبر محصول را خریداری کنید.

مجموعه ی ما نیز مسئول فروش سنگ نمای ساختمانی است، متقاضیان خرید می توانند سفارش های خود را ثبت کنند و در اسرع وقت با بهترین کیفیت و قیمت محصول را تهیه نمایند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *