مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سنگ تراورتن بی موج

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت سنگ تراورتن بی موجفروش سنگ تراورتن بی موج

جهت خرید تراورتن بی موج در بازار باید آن را بر اساس کاربردش تهیه نمود چون بسته به محلی که قرار است سنگ در آنجا اجرا شود در کیفیت های مختلفی انتخاب می شود، در این بخش نیز سنگ تراورتن بی موج به صورت سورتبندی شده و در کیفیت های بالایی ارائه می شود که خریدار می تواند آن را بسیار باصرفه و اقتصادی تهیه کند.

خرید سنگ تراورتن بی موج

عوامل موثر بر کیفیت سنگ تراورتن بی موج

عوامل موثر بر کیفیت سنگ تراورتن بی موج عوامل مختلفی بر کیفیت سنگ تراورتن بی موج اثر گذار می باشد که شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع سنگ: تراورتن بسته به منطقه ای که از آنجا استخراج شده دارای انواع مختلفی است که هر نوعی از آن کیفیت های متفاوتی دارد، مانند تراورتن حاجی آباد، تراورتن محلات، تراورتن رمز آذرشهر، دره بخاری و ….
  • نحوه استخراج: سنگ ها به روش های مختلف و دستگاه های متنوعی مانند: به کمک ناریه، با مواد مخصوص، با چال های موازی، با شعله، با تیغه های برنده و با سیم برش استخراج می شود که هر یک در کیفیت سنگ تاثیرگذار خواهد بود.
  • برش و صیقل: هر چه قدر سنگ صیقلی تر، گونیا، ضخامت استاندارد و جلای بیشتری داشته باشد مسلما با ماشین آلات پیشرفته و بروز فرآوری شده و کیفیت و قیمت بهتری دارد.
  • رنگ سنگ: این سازه دارای رنگ های متنوعی مانند سفید، زرد، قرمز، لیمویی، کرم، شکلاتی و …. است که هر چه رنگ آن روشن تر و یکنواخت، عاری از رگه و با تخلخل کمتری باشد مسلما تراکم بافت بالاتری داشته و کیفیت بهتری دارد.
  • نحوه فرآوری، انتخاب درست سنگ و نصب آن توسط افراد حرفه ای نیز در طول عمر نما تاثیرگذار می باشد.

فروش سنگ تراورتن بی موج

فروش سنگ تراورتن بی موج فروش تراورتن بی موج در سطح بازار به وفور انجام می شود چون این سنگ مصارف بالا و محبوبیت زیادی داشته و استفاده های گسترده ای را در ساختمان های عمومی و دولتی به خود اختصاص داده است، همچنین قیمت های مناسب، ظاهر زیبا و مقاومت آن نیز عوامل مهمی هستند که در افزایش محبوبیتش نقش داشته است.

تراورتن از سنگ های رسوبی و آهکی است که به دلیل شکل پذیری راحت جزو گونه های تزئینی نیز به شمار می رود و بافت متخلخلی دارد که بر خلاف دیگر سنگ های نما نیازی به اسکوپ نداشته در نتیجه اجرای راحتی داشته است، چون با ورود سیمان به داخل حفره ها بر چسبندگی آن افزوده خواهد شد.

تراورتن باکیفیت در برابر تحولات آب و هوایی مقاوم بوده و اشعه خورشید آن را دچار تغییر رنگ نخواهد کرد در برابر سایش و فشار نیز مقاومت بالایی دارد، همچنین از قابلیت برش پذیری و صیقل پذیری راحتی برخوردار بوده که استخراج، فرآوری و اجرای آن را نیز راحت تر و کم هزینه تر نموده است.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *