مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل استفاده از سنگ تراورتن شکلاتیفروش سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار

در مرکز خرید تراورتن یزد نمونه های شکلاتی موج دار در اشکال مختلفی ارائه می شود که سورتبندی های متنوع و ظاهر زیبایی که داشته با نیاز تمامی مشتریان سازگار است. خریدار نیز می تواند سنگ تراورتن شکلاتی یزد را در بهترین کیفیت ها تهیه نموده و علاوه بر بهره مندی از قیمت های منحصر به فرد می تواند سود ایده آلی را کسب نماید در نهایت اطمینان و رضلیت کاملی از خرید خود خواهد داشت.

خرید سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار

دلیل استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی

دلیل استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی دلیل استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی مزایایی است که این سنگ دارد که این مزایا نیز شامل موارد زیر می باشد.

  • تراورتن به دلیل صیقل پذیری و برش پذیری راحتی که داشته استخراج و فرآوری یا اجرای آن کم هزینه تر است بنابراین دارای قیمت های مناسب تری می باشد.
  • بر عکس دیگر سنگ ها جهت اجرا نیازی به اسکوپ ندارد چون حفراها و سوراخ هایی که در سطح زیرین است به عنوان اسکوپ طبیعی عمل می کند و بر چسبندگی سنگ خواهد افزود.
  • ظاهری شیک و زیبا داشته و دارای تنوع طرح و رنگ است که در مدل های موج دار و بدون موج ارائه می شود.
  • در برابر شرایط مختلف اقلیمی و تحولات آب و هوایی مقاوم بوده و بواسطه فشار، ضربه۲ و اشعه خورشید دچار تغییر رنگ و شکستگی نخواهد شد.
  • تراورتن به دلیل داشتن تخلخل عایق صورت و حرارت است و انبساط و انقباض را دفع می کند.
  • امکان استفاده به صورت مات، براق، چکشی و آنتیک را دارد.
  • کاربردها و مصارف گسترده ای نیز در داخل و خارج از ساختمان داشته و با تمامی سلایق سازگاری دارد.

فروش سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار

فروش سنگ تراورتن شکلاتی یزد موج دار مرکز فروش تراورتن یزد شکلاتی موج دار طیف های متنوعی از طرح و مدل را ارائه نموده و با تنوعی که در مدل ها ارائه نموده نیاز تمامی مشتریان را پوشش می دهد، همچنین کیفیت های ممتاز و قیمت های مناسبی که در آنها وجود دارد نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود.

تراورتن از جمله سنگ های متخلخل است که سطح رویی با رزین و آپوکسی پوشش داده شده و سطح زیرین نیز دست نخورده باقی می ماند تا با نفوذ ملات به داخل آن بر چسبندگی آن نیز افزوده می شود، همچنین بسته به نوع دارای ضخامت و ابعاد متنوعی است که هر مدلی نیز دارای کاربرد مختص به خود می باشد.

تراورتن درجه یک سطح روشن و یکدستی داشته که دارای تراکم بالا و تخلخل و رگه های کمتری است به همین دلیل سطحی صیقلی و براق دارد به گونه ای که نور را منعکس نموده و لکه و آلودگی براحتی از آن پاک می شود، همچنین در ابعاد تایل و اسلب ارائه شده که نمونه اسلب کاربرد زینتی در ساختمان دارد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *