مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت سنگ تراورتن اسلب

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کامل سنگ تراورتن اسلبنرخ سنگ تراورتن اسلب

شرکت تراورتن اسلب از مراکز مهمی است که نقش بسزایی در رفع نیاز مشتریان داشته و با تنوعی که در مدل، طرح و رنگ ها ایجاد نموده نیاز تمامی مشتریان در هر سلیقه و بودجه ای را پوشش می دهد، خریدار سنگ تراورتن اسلب نیز می تواند متناسب با نیاز خود و کاربردی که سنگ داشته مدل دلخواه را در کیفیت بالا تهیه نموده و از قیمت های منحصر به فرد آن نیز سود کافی را ببرد.

شرکت سنگ تراورتن اسلب

معرفی کامل سنگ تراورتن اسلب

معرفی کامل سنگ تراورتن اسلب سنگ تراورتن اسلب از گونه هایی است که در ابعاد بزرگ فرآوری شده و بیشتر کاربرد تزئیناتی در نمای ساختمان دارد و با دستگاه وایرکات به صورت رفت و برگشتی برش داده می شود، همچنین ابعاد آن نیز بسته به ابعاد بلوک ها تعیین می شود که به شکل های مربع و مستطیل می باشد ضخامت های آن نیز در ۲، ۳ و ۴ سانتی خواهد بود.

اگر تراورتن اسلب به صورت گونیا برش داده شود در دو مدل بوک مچ و فرنچ فرآوری می شود که در اینصورت قبل از انجام عمل ساب، سنگ به صورت قرینه سابیده خواهد شد و بعد عمل ساب انجام می شود در مرحله بعد نیز آن ها را به دو بخش تقسیم نموده و به صورت قرینه به یکدیگر می چسبانند، لذا اگر دو سنگ به هم چسبانده شود بوک مچ و اگر چهار سنگ به هم چسبانده شود فور مچ را بوجود می آورد.

تراورتن اسلب کاربردها و مصارف زیادی در نمای داخلی و خارجی در تالار، لابی، هتل، سالن، رستوران ها، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، سنگ فرش، دیوار و … دارد که دارای زیبایی منحصر به فرد و تنوع طرح و رنگ می باشد.

نرخ سنگ تراورتن اسلب

نرخ سنگ تراورتن اسلب نرخ تراورتن اسلب در بازار بسته به ابعاد و ضخامت های آن مختلف است و هر چه سنگ بزرگتر باشد و ضخامت بیشتری داشته باشد گرانتر خواهد بود، همچنین نحوه فرآوری نیز در نرخ تاثیر گذار بوده و هر چه سنگ رنگ روشن، سطح یکنواخت و تراکم بافت بیشتری داشته باشد دارای تخلخل و رگه های کمتری بوده و سطحی براق و کیفیتی بالاتر دارد در نتیجه گرانتر است.

تراورتن اسلب از سنگ های رسوبی و آهکی است که از قابلیت برش پذیری و شکل پذیری راحتی برخوردار است که مقاومت خوبی نیز در برابر تحولات اقلیمی آب و هوایی دارد و در برابر اشعه خورشید دچار تغییر رنگ نخواهد شد.

تراورتن دارای بافت متخلخلی است که سطح رویی آن سوراخ ها و فرج هایی وجود دارد و این به عنوان اسکوپ طبیعی عمل می کند که در نهایت در زمان اجرا نیازی به اسکوپ ندارد، لذا ملات به داخل خلل و فرج ها وارد شده و چسبندگی سنگ را به سیمان بالا می رود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *