مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات تراورتن نما کرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های تراورتن نما کرم چیست؟فروشنده تراورتن نما کرم

سنگ تراورتن یکی از سنگهای رسوبی است که از رسوب سدیم کربنات در چشمه های آب گرم تولید می شود. از این سنگ برای زیبای و مقاومت نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . کشور ایران به دلیل داشتن چشمه های آب معدنی یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان سنگ تراورتن نما کرم است. صادرات چنین سنگ های می تواند ارز اوری خوبی برای ایران داشته باشد. خریداران خارجی با استفاده از فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید سنگ تراورتن صادراتی می کنند.

صادرات تراورتن نما کرم

ویژگی های تراورتن نما کرم چیست؟

ویژگی های تراورتن نما کرم چیست؟ سنگ تراورتن در غار های آهکی ایجاد می شود و دارای چند ویژگی می باشد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد.

●سنگ تراورتن نسبت به سنگهای دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است بنابراین می توانید برای مساحت های زیاد که به هزینه زیادی احتیاج دارد از این نوع سنگ استفاده کرد. از انجای که سنگ تراورتن دارای برجستگی و پستی بلندی است باعث می شود که با سیمان تماس بیشتری ایجاد کند و در استقامت نمای ساختمان کمک کند.

●سنگ نما تمام وقت در مقابل آفتاب قرار دارد و همچنین تغییراتی که در اثر سرما و گرما و همچنین باران های اسیدی ایجاد می کند مقاوم است. سنگ تراورتن به دلیل ویژگی ظاهری که دارد شباهت زیادی با مرمر دارد. بنابراین می توان از آن به عنوان یک نوع سنگ تزیینی استفاده کرد.

●سنگ تراورتن دارای تنوع رنگی می باشد و هر چقدر روشن تر باشد بهتر است. این تنوع به دلیل وجود کربنات آهن است. سنگ تراورتن به دلیل اینکه سطح زیبای دارد و به صورت ابرو بادی است می توان آن را به عنوان صفحه در کابینت و پیشخوان استفاده کرد. در این موارد باعث عمر طولانی صفحه می شود.

●از دیگر ویژگی صادرات تراورتن نما می باشد که به دلیل ویژگی محیطی خاصی که برای تولید آن احتیاج است فقط در برخی از کشورها یافت می شود و تقاضا برای خرید آن بالا می باشد.

فروشنده تراورتن نما کرم

فروشنده تراورتن نما کرم فروشنده سنگ تراورتن نما در شرکت های تولیدی مشغول به فروش محصولات خود هستند این فروشندگان با ایجاد فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش ویژه محصولات خود کرده است و بهترین نوع سنگ را با کیفیت فراوان به خریداران ارائه می دهد. فروشنده سنگ تراورتن با مشاوره با خریداران خود تمام شرایط خرید و ثبت سفارش را انجام می دهند و این ضمانت را به خریدار می دهد که محصول با ‌کیفیت خریداری کرده است. فروشنده تراورتن نما باید آموزش های لازم را برای فروشندگی دیده باشد و بتواند خریدار را برای خرید راهنمای کند و استرس های ایجاد شده را برای خرید و هزینه ها را کم کند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *