مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات بهترین سنگ ساختمانی مرمر

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه سنگ مرمر را بشناسیم؟برترین فروشندگان سنگ ساختمانی مرمر

کشور ایران از جمله بهترین صادرکنندگان سنگ ساختمانی مرمر در جهان است که به دلیل خصوصیات منحصر به فرد، قیمت، زیبایی و جلوه ای که در ساخت ساختمان ها دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

مجموعه ابرسام با هدف تولید، فروش و صادرات بهترین و متنوع ترین سنگ ها و مصالح مختلف در تلاش است تا خاطره خرید خوبی را در ذهن خریداران ایجاد کند.

شرکت ابرسام آماده همکاری با نهادها و شرکت های ساختمان سازی می باشد.

همچنین شرکت ابرسام با ارائه بهترین قیمت، بسته بندی و ضمانت کیفیت کالا در ارسال، نسبت به دیگر همکاران فعال در زمینه فروش سنگ ساختمانی زبان زد خاص و عام است.

مجموعه ابرسام واحد نمونه تولید انواع مصالح ساختمانی است که بین محصولات متنوع، سنگ مرمر از پرفروش ترین محصولات صادراتی مجموعه به حساب می آید.

صادرات بهترین سنگ و مصالح را از مجموعه ما بخواهید.

صادرات بهترین سنگ ساختمانی مرمر

چگونه سنگ مرمر را بشناسیم؟

چگونه سنگ مرمر را بشناسیم؟ نام دیگر سنگ مرمر اونیکس است که این سنگ حاصل لایه هایی از رسوب چشمه های آب گرم است.

سنگ مرمر به رنگ های مختلفی در جهان وجود دارد که هر کدام از این سنگ ها با توجه به سلیقه مشتری و کاربردی که در هر محل و مکانی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

از خصوصیات مهم برای شناخت سنگ مرمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) تراکم بسیار بالا: سنگ مرمر برخلاف سنگ های دیگر تراکم بسیار بالایی دارد و با نگاه کردن به آن کاملا قابل تشخیص است که بافت این سنگ بسیار فشرده است.

۲) ساب پذیری فوق العاده و سطح صیقلی و براق: با ایجاد شکل های زیبا در سنگ مرمر، هر شخصی مسحور سطح صیقل خورده و بسیار شفاف و یک دست آن می شود.

۳) قابلیت عبور نور و جذب آب ناچیز: این سنگ گران بها و زیبا نور را از خود عبور می دهد و با ریختن آب روی آن متوجه می شوید که آب یا اصلا در آن نفوذ نمی کند یا بسیار ناچیز جذب سنگ می شود.

۴) مقاومت سایشی و فشاری بسیار بالا: علت ایجاد طرح و نقش های زیبا و شکیل در مقاومت بالای این سنگ است چرا که سنگ های دیگر با کمی فشار برای ایجاد طرح و نقش شکسته شده و زیبایی خود را از دست می دهد.

برترین فروشندگان سنگ ساختمانی مرمر

برترین فروشندگان سنگ ساختمانی مرمر یکی از برترین فروشندگان سنگ در جهان کشور ایران است که خوش بختانه کشورمان ایران معادن سنگ زیادی دارد.

شرکت صادراتی سنگ ابرسام با سابقه فروش داخلی و صادراتی طولانی مدت سنگ های ساختمانی به ویژه سنگ مرمر در ایران فعالیت دارد.

با مراجعه به سایت www.abarsam.com می توانید با مشاورین مجموعه ارتباط برقرار کنید و از تجربه خرید بی نظیر لذت ببرید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *