مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش سنگ ساختمانی دهبید

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی های سنگ دهبید درجه یکتولید ویژه سنگ ساختمانی دهبید

سنگ ساختمانی دهبید علاوه بر استفاده در نماهای خارجی ساختمان ها، محیط های داخلی و همینطور سرویس های بهداشتی در بعضی از مکان های دیگر مانند لابی آپارتمان ها، سینما، کف مکان های عمومی مانند لابی، کافی شاپ، سنگ راه پله و زیر پله، پاگردها و دیواره های پله، حمام های لوکس و مستر، کابینت و فضای آشپزخانه، سنگ فرش کف هال، پذیرایی و اتاق ها کارایی دارد. 

شرکت فروش سنگ ساختمانی دهبید

مهم ترین ویژگی های سنگ دهبید درجه یک

مهم ترین ویژگی های سنگ دهبید درجه یک

آشنایی با سنگ مرمریت دهبید:

استفاده از این سنگ در سرویس حمام به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا بخار آب حمام که از آب گرم می آید ارتباط خوبی با این مدل سنگ ندارد و باعث ایجاد آسیب به بافت این سنگ می گردد. کارایی سنگ مرمریت برای کار در مکان ها و محیط های داخل ساختمان مانند کف و دیواره ها می باشد. ولی این سنگ در محیط های خارجی و همینطور در مواجهه نور آفتاب و سرما و یخبندان خیلی مقاومت بالایی ندارد.

به طور کلی سنگ مرمریت جزو یکی از انواع مختلف سنگ آهک دگرگون شده می باشد. هنگامی که سنگ آهک در موقعیت فشار و حرارت زیاد قرار گرفته باشد، دچار دگرگونی می شود و همچنین باعث  می شود که سنگ مرمریت ایجاد شود.

مهم ترین ویژگی های سنگ دهبید درجه یک:
 سنگ مرمریت دهبید با انواع و اقسام مختلف رنگ ها پیدا می شود که ممکن است در سایر سنگ های طبیعی کمتر دیده می شود. به سبب استحکام و مقاومت این نوع سنگ و همینطور زیبایی بی مثال آن، معماران و طراحان داخلی برای لوکس تر نشان دادن طرح های خود از این نوع سنگ استفاده می کنند
. قابل ذکر است که این سنگ به سبب قابلیت صیقل کاری و داشتن سطح صاف و آینه ای به نوعی سنگ محبوب و البته گران قیمت برای مصرف در ساختمان سازی تبدیل شده است. سنگ مرمر به دکوراسیون خانه زیبایی و جلوه خاصی می بخشد و به سبب استحکام بالا و جذابیت زیاد آن ارزش سرمایه گذاری در طراحی داخلی ساختمان را دارد.

انواع و اقسام سنگ های مرمریت بر اساس شکل ظاهری:
این نوع سنگ، به شکل یک دست و همراه با رگه هایی به رنگ های مختلف پیدا می شود. رگه هایی که در سنگ های مرمر یافت می شود به دلیل وجود ناخالصی است که در سنگ آهک اولیه قرار دارد. گوناگونی رنگ های سنگ آهک به خاطر وجود موادی مثل اکسید آهن، سیلیس، میکا، سرپانتین، گرافیت و مواد آهکی در مواد تشکیل دهنده آن است. از اینرو تولید ویژه سنگ دهبید با استقبال خوبی همراه است.

تولید ویژه سنگ ساختمانی دهبید

تولید ویژه سنگ ساختمانی دهبید

همانطور که می‌دانید سنگ دهبید نوعی سنگ‌ های تزئینی محسوب می گردد و در زمره سنگ های مرمریت قرار دارد. این سنگ به سبب اینکه از نظر رنگ و جنس جزو مرغوب ترین و بهترین نوع سنگ های مرمریت به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد. از این رو این سنگ جزو تولیدات خاص تولید کنندگان و کارخانه های تولید سنگ می باشد.

تولید کنندگان سعی می کنند تا روز به روز بر کیفیت محصولات خود بیافزایند تا بتوانند نیاز مشتریان خود را به طور کامل مرتفع سازند. این سنگ همانطور که از نامش مشخص است، در شهرستان خرم بید یا همان دهبید سابق تولید می گردد. لازم به ذکر استشرکت ما، یک شرکت فروش سنگ دهبید، با قدمت فروش بسیار زیاد است.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *