مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای تیره

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین مشخصه تراورتن حاجی آباد گل پنبه ایفروشنده تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای تیره

تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای از معادن سنگ تراورتن حاجی آباد از شهرستان های استان هرمزگان استخراج شده و به دلیل تنوع رنگ و طرح خاص طبیعی خود محبوبیت بالایی پیدا کرده است. از این سنگ در ساختمان سازی به عنوان سنگ نما و دیوارهای دکوراسیوان داخلی استفاده می شود.

صادرات تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای تیره

مهم ترین مشخصه تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای

مهم ترین مشخصه تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای

سنگ تراورتن یکی از سنگ‌های طبیعی بوده به صورت مستقیم از معدن استخراج می شود و پس از فراوری و انجام پرداخت روی آن برای ساخت و ساز آماده می شود.
از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این سنگ در بین مهندسان و سازندگان تنوع رنگ و زیبایی ظاهری در عین مقاومت و سبکی می باشد البته لازم به ذکر است سنگ های تراورتن انواع مختلفی دارند و نوع گل پنبه ای آن به علت ظاهر خاصی که دارد و وجود هاله های روشن و ابری که شبیه گل هستند به این نام، نام گذاری شده است.
سنگ تراورتن گل پنبه ای تنها به علت ظاهری که دارد محبوب نیست بلکه مهم‌ترین مشخصه آن تخلخل پایین آن می‌باشد که همین عامل باعث افزایش مقاومت آن شده و در کنار زیبایی طبیعی که دارد آن را مناسب برای پوشش و نمای بیرونی آپارتمان‌ها، سنگ اسلب برای نماهای داخلی، استفاده از آن به عنوان دیوار پوش و غیره نموده است.
از عوامل مؤثر در قیمت این نوع سنگ ضخامت، ابعاد، زمینه روشن یا تیره و حتی امواج و هاله‌ها و میزان وضوح و روشنی گل پنبه‌ها می توان نام برد.

فروشنده تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای تیره

فروشنده تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای تیره

با توجه به رونق کسب و کار مدرن و اینترنتی برای آشنایی با مراکز فروشنده تراورتن گل پنبه ای می توانید به سایت‌هایی که به صورت انحصاری این محصول را تولید می کنند مراجعه کنید و پس اعتبار و اطمینان از سطح کیفیت نمایندگی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.
یکی از معیارهای زیبایی در این سنگ تراورتن رنگ روشن تر و واضح تر گل پنبه‌ها می باشد و مسلما در صورتی که پس زمینه رنگ تیره تری داشته باشد این تناقض رنگ‌ها منجر به پدید آمدن گل پنبه های روشن تر شده که زیبایی و محبوبیت آنها را دو چندان می کند.
با توجه به وجود معادن و منابع غنی در ایران به خصوص در استان‌هایی مانند هرمزگان، مرکزی و غیره متاسفانه صادرات تراورتن گل پنبه ای آن طور که بایسته و شایسته معادن ایران زمین است انجام نمی گیرد و علت اصلی آن استفاده نکردن از تمام ظرفیت معادن و همچنین فروش و صادرات به صورت خام است که باعث هدر رفت ارز از کشور می شود و امید است با پیشرفت و بهبود وضعیت فراوری سنگ‌ها دست از خام فروشی برداشته و سنگ ساب خورده و آماده را بتوانیم به دیگر کشورها صادر نماییم.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *