مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ تراورتن رگه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن رگه دار چیست؟فروشنده سنگ تراورتن رگه دار

امروزه انواع سنگ تراورتن ها در ساخت ساختمان و… بیشترین مصرف را دارد، زیرا از سنگ تروارتن هم برای نمای داخلی و هم خارجی منزل استفاده می شود. یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین سنگ ها، سنگ تراورتن رگه دار می باشد، ظاهری بسیار زیبا و خاص دارد و رنگ و طرح های متنوعی دارد. ایران جزو بزرگ ترین صادر کننده های سنگ تراورتن رگه دار می باشد.

صادرات سنگ تراورتن رگه دار

مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن رگه دار چیست؟

مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن رگه دار  چیست؟ از مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن می توان به شکل ظاهری آن اشاره کرد؛ سنگ تراورتن دارای حفره های کوچک و بزرگ می باشد، که بعضی از حفره ها با مواد ثانویه در هنگام تولید پر شده اند و بعضی حفره ها باقی مانده اند و همچنین دارای رگه هایی به رنگ سفید، کرمی، برنزی و… می باشد.

یکی از دلایلی که باعث شده است استفاده از سنگ تراورتن بیشتر از سنگ های دیگر باشد این است که؛ به راحتی بریده شده و به اندازه های مختلف تبدیل می شوند و دارای مقاومت بالا و طول عمر بیشتری نسبت به سایر سنگ ها می باشد، با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد و در برابر حرارت، سرما و آتش مقاوم می باشد و نگهداری از آن کار بسیار آسانی می باشد، همچنین دارای تنوع رنگی بالا و زیبایی بیشتر نسبت به سایر سنگ ها می باشد.

ایران از جمله کشور هایی می باشد که، صادرات تراورتن رگه دار و دیگر طرح های سنگ تراورتن را به کشور هایی چون: عمان، ترکیه، قطر، هند، چین، عراق و سایر کشور ها انجام می دهد. ویژگی های خوب سنگ های تروارتن باعث شده است که طرفداران زیادی علاوه بر در کشور خودمان، در کشور های خارجه نیز داشته باشد.

سنگ تراورتن، سنگ آهکی می باشد و در اثر رسوب گذاری آب گرم در چشمه ها به وجود می آید و انواع مختلفی دارد. و در شهر های مختلفی چون: حاجی آباد، کاشان، یزد، آبیار، آبیانه، آب گرم، آتشکوه و عباس آباد استخراج می شوند، و سنگ های استخراج شده در هر منطقه شکل و طرح متنوعی دارد.

فروشنده سنگ تراورتن رگه دار

فروشنده سنگ تراورتن رگه دار اگر شما نیز می خواهید برای نمای منزل خود سنگی انتخاب کنید؛ که علاوه بر ظاهری زیبا و خاص دارای طول عمر زیادی نیز باشد، بهترین انتخاب برای شما سنگ تراورتن رگه دار می باشد. فروشنده تراورتن رگه دار با کیفیت ترین و مرغوب ترین سنگ تراورتن ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است، برای خرید به فروشگاه اینترنتی سنگ تراورتن رگه دار مراجعه کرده و خرید کنید، یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *