مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان سنگ تراورتن حیاط شیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از سنگ تراورتن حیاطفروشگاه سنگ تراورتن حیاط شیک

سنگ هایی که برای کف ساختمان ها استفاده می شود مدل های مختلفی دارد که می توانیم از سنگ مرمریت، سنگ چینی، تراورتن، سنگ گرانیت و سنگ مرمر و غیره استفاده کنیم که هر کدام مربوط به طبیعتی است ولی از سنگ هایی که نام برده شده همه این ها برای کف حیاط مناسب نیست. سنگ تراورتن حیاط اولین و مهم ترین ویژگی سنگ مناسب کف حیاط مقاومت در مقابل سایش، فرسایش و ضربه می باشد. سنگ تراورتن کف حیاط یکی از مقاوم ترین سنگ ها برای کف حیاط است.

صادرکنندگان سنگ تراورتن حیاط شیک

مزایای استفاده از سنگ تراورتن حیاط

مزایای استفاده از سنگ تراورتن حیاط سنگ های ساختمانی باید کاملا سالم باشد یعنی شیار و ترک های کوچک نباید داشته باشد و باید هیچ پوسیدگی نداشته باشد و یکنواخت باشد. سنگ ها ساختمانی نباید آب زیادی را به خود جذب کند به خاطر همین نباید در آب غرق و حل شود‌.

سنگ نباید به مواد های مصنوعی و طبیعی آلوده باشد. سنگ ساخمانی باید به فضا های شیمایی و فیزیکی تسلط داشته باشد این مدل سنگ ها باید در برابر باد، یخبندان و در گرما و سرمای شدید بسیار محکم و مقاوم باشد.

سنگ تراورتن باکیفیت یکی از بهترین نوع سنگ ها برای کف حیاط است. دو مدل از سنگ های طبیعی هستند که برای کف حیاط از آن ها استفاده می کنند این مدل سنگ ها سنگ های آذرین و آهکی هستند. سنگ های آهکی به خاطر رگه هایی که دارند مقاومت مقاومت بالایی ندارد و سنگ های آذرین تنها مشکلی را که دارد چسبندگی زیادی برای کف حیاط ها ندارند.

صادرکنندگان تراورتن شیک یکی از بهترین صادر کنندگان هستند و شغل پر در آمدی هم دارند. سنگ ها را باید متناسب با شرایط آب و هوا انتخاب کرد مثلا در منطقه های مرطوب و سرد سنگ باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و اگر غیر از این باشد سنگ در اسر یخبندان یخبندان ممکن است ترگ بردارد و کم کم بشکند. سنگی که مردم برای کف حیاط منزلشان استفاده می کنند باید بر اثر چسبندگی با ملات محکم و مقاوم باشد.

فروشگاه سنگ تراورتن حیاط شیک

فروشگاه سنگ تراورتن حیاط شیک سنگ تراورتن محصولی محکم و مقاوم در مقابل رطوبت و نم می باشد و بیشتر از این مدل در حیاط خانه های ویلایی و لوکس بهترین گزینه می باشند. تولید کنندگان این نوع سنگ ها این محصول را در چند رنگ های متنوع و با بهترین کیفیت مختلف در بازار پخش می کنند‌.

فروشگاه تراورتن شیک معمولا از سنگ مرمریت بیشتر است اما سنگ های مرمریت قیمت بالا تری دارد اما هزینه ها با توجه به کیفیت سنگ برابر است. فروشگاه سنگ تراورتن یکی از بهترین فروشگاه های سنگ شیک در ایران است.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *