مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان سنگ تراورتن کف حیاط شیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید استفاده از سنگ تراورتن کف حیاطفروشگاه سنگ تراورتن کف حیاط شیک

سنگ تراورتن کف حیاط یک نمونه سنگ تزیینی برای استفاده در حیاط منزل و یا در محل کار می باشد.شرکت های سازنده، سنگ ها را در طرح های متنوع تولید و به فروش می رسانند، این نمونه سنگ علاوه بر استفاده داخلی به کشورهای دیگر صادر میشود و طرفداران زیادی پیدا کرده است و به شیک شدن ساختمان کمک بسیاری میکند. صادرکنندگان تراورتن کف در کشور نمونه های مختلفی از این سنگ ها را به کشورهای دیگر صادر میکنند.

صادرکنندگان سنگ تراورتن کف حیاط شیک

فواید استفاده از سنگ تراورتن کف حیاط

فواید استفاده از سنگ تراورتن کف حیاط تراورتن، یک نمونه سنگ از دسته سنگ‌های رسوبی است که این سنگ ها از رسوبات موجود در چشمه‌های آب گرم تولید می شود.در این سنگ ها حفره های زیادی به دلیل فضای اشغال شده توسط گازهای موجود در آبهای گرم تولید می شود و برای رسوب گذاری منبع خوبی هستند. هرچه در آب های گرم منابع رسوب گذار کمتر باشد،سنگ رنگ روشن‌تری پیدا میکند. در کیفیت سنگ های تراورتن عواملی همچون میزان گرما و ارتفاع منطقه اثر گذار هستند. در ایران معادن بزرگی از جمله معدن های موجود در زنجان، اردبیل، مرکزی و … برای استخراج این سنگ ها مناسب هستند.

از خصوصیات ظاهری تراورتن می توان به نکاتی اشاره کرد از جمله اینکه این سنگ ها تراورتن بافت متخلخلی دارند و در رنگ بندی بسیار تنوع دارند. این سنگ ها نواری شکل هستند که دلیل تنوع رنگی آن ها اختلاف در ترکیباتی است که در زمان رسوب‌گذاری در عناصر سنگ ها وجود دارند و به صورت رگه های مختلف روی سنگ ظاهر می شوند.

رگه های روی سنگ ها ترکیب شیمیای متفاوتی نسبت به زمینه سی سنگ دارند و استحکام کمتری داشته،نسبت به ضربه بسیار حساس هستند و هرچه سنگ ها دارای رگه های کمتری باشند در برابر فشار و ضربه استحکام بیشتری از خود نشان می دهند و بیشتر این نمونه سنگ ها برای حیاط مناسب است زیرا در حیاط ممکن است سنگ کف بیشتر در معرض اسیب باشد و باید سنگ مقاومی برای فرش کردن آن استفاده شود که تراورتن سنگ مناسبی است و علاوه بر مقاومت بالا به شیک شدن حیاط نیز بسیار کمک می کند.

اکثر سنگ‌های تراورتن در مقابل ساییده شدن مقاومت کمتری از خود نشان می دهند اما در برابر فشار مقاوت بیشتری دارند به این صورت که تراورتن از مقاوت بیشتری نسبت به سنگ مرمر داشته و مقاوت کمتری نسبت به سنگ های گرانیتی دارند.

فروشگاه سنگ تراورتن کف حیاط شیک

فروشگاه سنگ تراورتن کف حیاط شیک برای خرید تراورتن مناسب برای کف حیاط فروشندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که می توان از آن ها این کالا را تهیه کرد اما برای خرید هرچه بهتر و به صرفه تر می توانید از طریق شرکت ما در منزل خود سفارش خود را ثبت کرده و کالای مورد نظرتان را با قیمتی مناسب درب منزل تحویل بگیرید. نرخ تراورتن به دلیل کیفیت بالا کمی بالاتر از سنگ های دیگر بوده و شرکت ما به عنوان فروشگاه تراورتن کف با حذف واسطه ها باعث شده که این سنگ ها با قیمت مقرون به صرفه تری به طور مستقیم دست مشتری رسیده و موجب جلب رضایت شما عزیزان شود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *