مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده سنگ تراورتن سفید در مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ تراورتن چه نوع سنگی است؟شرکت پخش سنگ تراورتن در مازندران

سنگ تراورتن سفید سنگی زیبا و در صورت بی موج بودن بسیار گرانقیمت است. عرضه کننده سنگ تراورتن مازندران، انواع این سنگ کاربردی را در قطع های طولی، اسلب، پلاک و سفارشی برای نصب در قسمت های مختلف ساختمان، برای مشتریان فراهم کرده است. سنگ تراورتن سفید، زیبایی خاصی به ساختمان داده و در صورت استفاده در فضای داخل ساختمان، آن را بزرگتر نشان می دهد. با توجه به محیط مرطوب مازندران، این سنگ کاملا در برابر رطوبت عایق کاری و درزبندی شده است‌.

عرضه کننده سنگ تراورتن سفید در مازندران

سنگ تراورتن چه نوع سنگی است؟

سنگ تراورتن چه نوع سنگی است؟ سنگ ها کاربرد گسترده ای در زندگی بشری دارند. در گذشته انسان از این مواد طبیعی برای شکار، تهیه آتش، ساخت ظروف، کشاورزی و دامداری و … استفاده کرده است. ساخت سرپناه از دیگر کاربرد های سنگ بوده که انسان را از خطرات مختلف حفظ کرده است. در حال حاضر سنگ ها بسیار کاربردی تر شده و در صنایع مختلف غذایی، دارویی، برق و الکتریسته ، ساختمان سازی و … به صورت کاملا پیشرفته استفاده می شوند.

سنگ های ساختمانی امروزی، سنگ های صنعتی هستند که پس از خروج از معدن و انتقال به کارگاه و کارخانه، انواع آزمایشات روی آن ها انجام می شود. پس از آن، تا حد امکان تمامی ایرادات و نواقص سنگ رفع شده و به صورت سنگ های کوچکتر و فراوری شده در بازار مصرف توزیع می شوند. از جمله سنگ های ساختمانی سنگ تراورتن است. این سنگ تزئینی با ویژگی های مثبت خود توانسته به خوبی در بازار، جا باز کند.

سنگ تراورتن، سنگی رسوبی است. این‌ سنگ در اثر رسوب مواد مختلف در بستر آبهای گرم تشکیل شده است. ماده اصلی آن کربنات کلسیم یا آهک است. رنگبندی متنوع این سنگ حاصل، وجود فلزات و عناصر مختلف در میان لایه هاست که پس از واکنش با دیگر ترکیبات لایه ها، رنگ های زیبایی به این سنگ داده اند. همچنین در اثر این واکنش ها و بخار موجود در فضا، حفره هایی در دل این لایه ها پدید آمده است.

معادن متعددی از سنگ تراورتن در ایران وجود دارد و برخی از آنها همچون معدن محلات، به دلیل کیفیت بالا و خاص بودن این سنگ شهرت جهانی دارند. سنگ تراورتن، متخلخل بوده و چگالی کمی نسبت به دیگر سنگ ها دارد. هر چه سنگ روشن تر باشد، لایه ها و موج های سنگ کمتر باشند و بافت سنگ یکدست باشد، کیفیت سنگ بالاتر است. ماهیت آهکی تراورتن آن را جاذب رطوبت کرده است. این سنگ با فراوری و رفع ایرادات در تمام قسمت های ساختمان نصب می شود.

مقاومت‌فشاری بالا، مقاومت سایشی پایین، مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی و خوردگی، وزن و چگالی کم، هزینه فراوری پایین، جذب آب، عایق انرژی، رنگبندی متنوع و … از ویژگی های این سنگ است. ایرادات آن هم با فراوری اصولی قابل رفع است.

شرکت پخش سنگ تراورتن در مازندران

شرکت پخش سنگ تراورتن در مازندران شرکت پخش سنگ تراورتن در مازندران، سنگ های تراورتن معادن و تولید کنندگان مختلف کشور را برای عرضه در بازار های مناطق شمالی کشور بین فروشگاه های سنگ ساختمانی توزیع می کند. این سنگ ها در رنگ و برش های مختلف عرضه شده اند و به خوبی نیاز خریداران را تامین می کنند.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *