مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سنگ تراورتن بی موج

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی سنگ تراورتن بی موجتوزیع سنگ تراورتن بی موج

سنگ تراورتن بی موج یکی از گونه های پر طرفدار از انواع سنگ های ساختمانی است که ظاهر ساده‌ ای دارد. قیمت تراورتن بی موج نسبت به قیمت سنگ های تراورتن موج دار مناسب تر است. البته عوامل دیگری بر روی قیمت این سنگ تاثیر می گذارند. به طور مثال میزان تخلخل موجود در سطح سنگ تراورتن کیفیت، ضخامت و ابعاد و اندازه این سنگ، جزو مهم ترین عامل های تعیین کننده قیمت تراورتن بی موج هستند.

قیمت سنگ تراورتن بی موج

مهم ترین ویژگی سنگ تراورتن بی موج

مهم ترین ویژگی سنگ تراورتن بی موج تراورتن جزء پر مصرف ترین و رایج ترین گونه از انواع سنگ های ساختمانی است که می‌ توان آن ها را در مکان‌ های مختلفی استفاده کرد و بیشترین تأثیر را در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها می گذارند.

سنگ های تراورتن از لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع هستند. نمونه هایی از آن ها به صورت موج دار استخراج می‌ شوند و گونه‌ های دیگر به صورت بی موج هستند. سنگ تراورتن بی موج به دلیل ظاهر ساده‌ ای که دارند پر مصرف تر از نمونه های موج دار است.

در واقع تراورتن های بی موج می توانند در مکان‌ هایی که دارای دکوراسیون داخلی مدرن هستند استفاده شوند و تمام زیبایی سنگ های تراورتن بی موج در سادگی آن ها است و به دلیل طرح ساده شان به راحتی می‌ توانند با تمامی المان‌ های موجود در اطراف خود هماهنگ شوند که این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن بی موج است.

از دیگر ویژگی‌ هایی که می‌توان به عنوان مهم ترین شاخصه سنگ تراورتن بی موج اشاره کرد، مقاومت این سنگ در برابر عوامل مخرب محیطی است. سنگ های تراورتن تراکم بالایی در بافت خود دارند و البته این سنگ در سطح خود، خلل و فرج های متعددی دارد که این حفره ها باعث می‌ شود که چسبندگی این سنگ به ملات سریع‌ تر انجام شود.

در نتیجه نحوه نصب سنگ تراورتن بی موج بسیار راحت است و تراکم بالای موجود در بافت آن باعث می شود که مقاومت آن در برابر تغییرات دمایی و ضربات بالاتر باشد.

توزیع سنگ تراورتن بی موج

توزیع سنگ تراورتن بی موج تراورتن های بی موج نسبت به تراورتن های موج دار فروش بیشتری را تجربه می‌ کنند. چرا که ساده بودن ظاهر این سنگ های تراورتن باعث می شود که بتوان آن ها را در موارد مختلفی استفاده کرد. از همین جهت است که توزیع تراورتن بی موج نسبت به تراورتن های موج دار به میزان بالاتری انجام می شود.

امروزه سعی می شود تا توزیع سنگ تراورتن بی موج به صورت بی واسطه و مستقیم تر صورت گیرد تا این سنگ ساختمانی با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *