مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده سنگ ساختمانی تراورتن در مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع فرآوری سنگ تراورتنبازار خرید سنگ تراورتن بی موج در مازندران

سنگ ساختمانی تراورتن در انواع مختلف به دلیل خصوصیات منحصربه فرد از پرطرفدارترین انواع سنگ ها جهت ساخت نمای بناهای شیک و کلاسیک امروزی در سراسر کشور به شمار می روند.

اگر قصد خرید سنگ تراورتن مازندران را دارید جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص انتخاب بهترین نوع سنگ تراورتن با کاربرد عالی و همچنین سفارش این سنگ با کیفیت صددرصد تضمینی با قیمت استثنایی می توانید از طریق عرضه کننده آنلاین معتبر بدون واسطه اقدام بفرمایید.

عرضه کننده سنگ ساختمانی تراورتن در مازندران

انواع فرآوری سنگ تراورتن

انواع فرآوری سنگ تراورتن تهیه و فرآوری سنگ تراورتن در انواع مختلف به دلیل کاربرد گسترده این سنگ ساختمانی در ساخت انواع نماها و یا ساخت انواع مصنوعات و قسمت های دکوری ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

سنگ های تراورتن در طبیعت جزو سنگ های رسوبی شناخته می شوند که از خصوصیات برتر آنها می توان به داشتن خلل و فرج زیاد، استحکام و دوام بالا، رنگ ثابت و قدرت چسبندگی عالی و مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و فرسایشی است، از این رو از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین سنگ ها به خصوص در ساخت بناها به شمار می روند.

اما در خصوص انواع فرآوری سنگ تراورتن، فرآوری این سنگ ها با توجه به سلیقه مختلف افراد و تطابق و هماهنگی با محیط کاربرد آن در تنوع بسیار زیادی تولید می شوند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراورتن صیقلی: این سنگ به دلیل براقیت و ظاهر لوکسی که دارند بیشتر برای استفاده در سنگ کف مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی مناسب است.
  • تراورتن هوند: این سنگ ظاهری مات داشته و به دلیل عدم انعکاس نور بیشتر برای نمای داخلی و خارجی ساختمان به کار می رود.
  • تراورتن براش: ظاهری با بافت سنتی داشته و به دلیل افکت های فوق العاده زیبا برای قسمت های دکوری ساختمان مورد مناسبی است.
  • تراورتن تامبل: از ظاهر بسیار زیبا و طبیعی برخوردار بوده که از مهمترین مشخصات آن می توان به سورت بندی بسیار دقیق اشاره کرد.

بازار خرید سنگ تراورتن بی موج در مازندران

بازار خرید سنگ تراورتن بی موج در مازندران بازار خرید سنگ تراورتن بی موج در مازندران به دلیل افکت بسیار زیبا، کیفیت عالی و درجه یک و قیمت عرضه مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد در انواع مختلف از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اما از مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید این سنگ ها به جهت اطمینان از کیفیت و مرغوبیت سنگ به آن توجه نمایید مواردی از قبیل ابعاد سنگ و محل کاربرد آن، سورت بندی و ابعاد دقیق سنگ، نوع معدن استخراج سنگ و کیفیت سنگ های رسوبی آن منطقه، رنگ و طرح سنگ و … می باشد.

به عنوان مثال از بهترین معادن استخراج سنگ تراورتن بی موج در کشور به دلیل کیفیت بالای سنگ های تولیدی این منطقه از لحاظ سورت بندی، مقاومت و دوام سنگ و تنوع طرح و رنگ آن می توان به تراورتن بی موج عباس آباد، حاجی آباد و میاندوآب اشاره نمود.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *