مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید سنگ تراورتن چرمی در مازندران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات سنگ تراورتن چرمیقیمت بهترین سنگ تراورتن در مازندران

سنگ تراورتن مازندران یکی از انواع سنگ های باکیفیت می باشد. مرکز خرید سنگ تراورتن چرمی در مازندران این سنگ را با قیمت ارزان و کیفیت عالی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و شما مشتریان عزیز در سراسر کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید این سنگ را خریداری نمایید و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید البته خرید عمده سنگ تراورتن چرمی بسیار به صرفه تر از خرید جزئی خواهد بود و در واقع با خرید در حجم بالا هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

مرکز خرید سنگ تراورتن چرمی در مازندران

مشخصات سنگ تراورتن چرمی

مشخصات سنگ تراورتن چرمی سنگهای ساختمانی در دو نوع چرمی و سابیده به بازار عرضه می شوند که معمولاً نوع چرمی طرفداران بیشتری دارد و نمای خاص و زیبایی به ساختمان می‌دهد، در میان سنگ ها، سنگ تراورتن و مرمریت را می‌توان به سنگ چرمی تبدیل کرد.

سنگ تراورتن چرمی نوعی سنگ است که روی آن را با فرچه های سیمی خورد می کنند تا منافذ روی سنگ بازتر شود، این کار باعث زبری سطح سنگ بیشتر می شود و احتمال سرخوردگی روی آن کاهش می یابد، فرایند چرمی شدن بهتر است بر روی سنگهای تراورتن بی موج انجام گیرد زیرا مقاومت آن ها نسبت به نوع موج دار بیشتر است.

امروزه از سنگ تراورتن چرمی بیشتر در راه پله‌ها، لابی‌ها و پارکینگ‌های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سنگ در طرح ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه می شود که افراد با سلیقه های متفاوت می توانند آن را پسند کرده و خریداری نمایند. اگر شما جزء افرادی هستید که قصد خرید سنگ ساختمان را دارید حتما سنگ تراورتن چرمی را در لیست خرید خود قرار دهید و مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.

سنگ تراورتن در رنگ های شکلاتی، کرم و روشن در بازار موجود می باشد که رنگ کرم و شکلاتی آن بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرد و از مهم‌ترین مزایای سنگ های چرمی این است که سنگ های ضعیف را هم ارزشمند می کند.

 

بیشتر بخوانید: سنگ تراورتن کف

قیمت بهترین سنگ تراورتن در مازندران

قیمت بهترین سنگ تراورتن در مازندران سنگ تراورتن یکی از انواع سنگهای مورد تایید در نما و داخل ساختمان می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع سنگ جز سنگ های صادراتی ایران است که علاوه بر استفاده در داخل کشور به کشورهای دیگر جهان هم صادر می شود. این نوع سنگ در شهرهای مختلف ایران از جمله حاجی آباد، مازندران، کاشان، عباس آباد و … استخراج می شود. قیمت بهترین سنگ تراورتن متأثر از نوع سنگ، ضخامت، نوع برش سنگ و رنگ سنگ می باشد و معمولا رنگ روشن سنگ تراورتن قیمت بالاتری نسبت به رنگ های تیره دارد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *