مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سنگ تراورتن بژ خراسان

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره ویژگی های سنگ تراورتن بژتوزیع سنگ تراورتن بژ خراسان

سنگ تراورتن بژ یکی از سنگ های پر فروش و پر کاربرد در حوزه ساختمان سازی است که می‌ توان آن را در مناطق مختلفی از ساختمان استفاده کرد. چرا که علاوه بر این که مقاومت و کارکرد فوق العاده‌ ای دارد نیز از ظاهر زیبایی بهره‌ مند است. قیمت تراورتن خراسان به عوامل متعددی بستگی دارد عواملی مانند ضخامت، ابعاد، کیفیت و تراکم سنگ تراورتن به طور مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر می‌ گذارند.

قیمت سنگ تراورتن بژ خراسان

همه چیز درباره ویژگی های سنگ تراورتن بژ

همه چیز درباره ویژگی های سنگ تراورتن بژ سنگ تراورتن بژ یکی از گونه‌ های پر فروش و رایج سنگ های ساختمانی در بازار ایران است. زیرا ایران دارای معادن گسترده سنگ تراورتن است. در نتیجه این کشور یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این سنگ ساختمانی به حساب می‌ آید و همواره فروش این محصول با رونق روز افزون صورت می‌ گیرد و حتی در بازار جهانی این سنگ ساختمانی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

سنگ تراورتن یک سنگ رسوبی است که در بافت آن تخلخل مختصری دیده می‌ شود. اما این سنگ ها قابلیت‌ های بسیار بالایی دارند. از همین جهت در قسمت‌ های مختلف ساختمان مانند نمای داخلی و نمای خارجی استفاده می شوند. چرا که طول عمر و دوام سنگ تراورتن نسبت به سایر سنگ های ساختمانی مانند مرمریت بالاتر است. در نتیجه اکثر مهندسین ساختمان با استفاده از این سنگ ها می توانند طول عمر ساختمان خود را افزایش دهند.

در واقع خلل و فرج و حفره هایی که در منافذ سنگ تراورتن وجود دارد باعث می‌ شود که چسبندگی این سنگ به ملات سیمان بیشتر شود. در نتیجه این گونه از سنگ های ساختمانی به هیچ عنوان سقوط نمی کنند و عملیات نصب آن ها راحت تر انجام می شود. حفره های موجود در این سنگ ها بسیار اندک است که می‌توان این درز ها را با کمک ماده‌ ای به نام رزین پر کرد.

جالب است بدانید که مقاومت سنگ تراورتن بژ نسبت به نور مستقیم خورشید بسیار بالا است. از همین جهت در تماس مستقیم با نور خورشید تا مدت‌ ها تغییر رنگ در آن مشاهده نمی شود و ظاهر اولیه خود را حفظ می کند.

توزیع سنگ تراورتن بژ خراسان

توزیع سنگ تراورتن بژ خراسان خراسان یکی از استان هایی است که در آن معادن بسیاری به استخراج سنگ تراورتن فعالیت دارند. در نتیجه تراورتن بژ خراسان یکی از سنگ های پر کاربرد و پرفروش ایرانی است که در بازار ایران و جهان رونق ویژه‌ ای دارد.

توزیع تراورتن خراسان به طور گسترده در تمام نقاط ایران انجام می‌ شود و امروزه برای توزیع مطلوب این سنگ پر کاربرد از روش‌ های آنلاین و غیر حضوری استفاده می‌ کنند تا این سنگ در سریع ترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان ایرانی و حتی خارجی برسد.

علیرضا زمانپور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ابرسام شما را به خرید بهترین محصولات مصالح  ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *